hIH . Mutsi soitti

Röllimetsän elätti

Aktiivinen jäsen
30.05.2007
1 792
0
36
meijän mutsi on sellainen "rättikädessä tyyppiä" eli kämppä kiiltää ja pölyä missään vaikka on koirakin.

Nuo ,kun tulevat meille ,niin mulle iskee paniikki,kun meillä on sekaista. kiitos likkojen.

no eilen mutsi tuli ilmoittamatta meille. enkä siis ollu siivoillu muuta ,kuin aamulla silleen pikaseen.

no soitti äsken ,että hänen piti jo eilen sanoo ,että nyt teil oli tosi siistiä!!! :D

mitä!?!?!? mutsi joka näkee pienenkin pölypalleron sanos ,että on siistiä!!!! :o joko se on lasien tarpeessa tai mä oon oppinu siivoamaan?!

tai sitten sillä on dementtia ja unohti kuinka sotkusta teillä on.Meillä taas anoppi soitti eilen että haluais isomman neidin (10V) heidän kanssa mökille ens viikonloppuna kun ovat koko talven miettineet neidin ottamista sinne kun pärjäävät kyllä hänen kanssa mutta 3V kanssa eivät pärjää.Huvitti vaan että talvi on mennyt jo niin nyt vasta saivat aikaiseksi kysyä ja ihme sinänsä että appikin sen hyväksy .Neiti ei ole ikinä ollut heillä yötä ilman meitä vanhempia.Meillä on pian 6kk ikäinen vauva ja emme ole halunnut mennä vetoiseen mökkiin viikonlopuksi kun viimeksi se tiesi sairaalareissua kun jätkälle tuli niin paha flunssa ja nyt on tulossa hampaita jonka takia on räkänen.Saas nähä lähteekö neiti sinne mökille.

mä olin kauhuissani ,kun tuli eilen. ajattelin ,että ekaksi voi kauhee ,kun on hiekkanen eteinen voi kamala ,kun on tiskejä jne ,mutta ei mun yks kuppi ei häirinny ,eteisessä ei ollu sitten hiekkaa liikaa jne :D hih. alan siis oppia!!

Mua vituttaa tommoset huomauttelijat. Vaikka itse ois tarkka ja ylisiisti niin silti voi pitää turpansa kiinni eikä arvostella muiden siisteystasoa. Veljeni vaimoineen on samanlainen eikä se oikeesti ole kivaa, kun ääneen kommentoidaan jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua vituttaa tommoset huomauttelijat. Vaikka itse ois tarkka ja ylisiisti niin silti voi pitää turpansa kiinni eikä arvostella muiden siisteystasoa. Veljeni vaimoineen on samanlainen eikä se oikeesti ole kivaa, kun ääneen kommentoidaan jotain.

mutsi on aina ollu tuollainen. :laugh: ei siis tullu yllätyksenä,mutta tämä tuli. en ihan odottanu tuota!!!

Meidänpä äiskä käärii hihat ja alkaa siivota! Eikä ole yksityisyydestä mitään tietoa siinä vaiheessa! ...ja ennen vanhempien tuloa kotonani on todellakin siivottu, ja ystävieni mukaan luonani on hyvin siistiä, mutta kun ne mun rakkaat vanhempani ovatkin hieman neuroottisia...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Miulla tulee oikein uhma tollasten ihmisten kanssa :kieh: Ajattelen, että en kiusallanikaan siivoa niin voipahan sitten kauhistella oikein asiasta :D
Miun kummisetä on sen sijaan sellanen, että ei ikinä sano mitään, vaikka tiiän, että se on hirmunen siisteysintoilija itekin. Kämpääkin niin minimalistisesti sisustettu, että vois luulla, että siellä asuu joku buddhalaismunkki :D Jos mie pahottelen sille, että on nyt vähän sotkusta niin sanoo aina, että siun kotihan tää on ja sie asut niinkun tykkäät :heart: Vaikka välillä sillä on ilme ollu, että mihin hittoon sitä istus tässä läävässä :laugh:

Yhteistyössä