Hih mun tyttö 6kk konttaa takaperin =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Manskumamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Manskumamma

Aktiivinen jäsen
19.08.2005
1 025
0
36
Hih pakko laittaa tänne.. Mun pikkuinen tyttö, joka perjantaina täyttää vasta 6kk konttas tänään takaperin palanmatkaa :) oli niin hassun näköinen, kun meni "pakki" päällä :D
Mun oma pieni vauva kehittyy ja kasvaa liian nopeaa :snotty:

Mutta mistähän tuo tyttönen on oppinu aina pakittamaan, kun ryömien meni jo ennen konttaamista takaperin?:D

voih kun varmaan sulosta! :heart: mun siskon likka kans ryömi ja konttas takaperin sitten se oli aina jumituksissa pyllystään jossain sohvan alla :) mun oma likka ei kontannu ollenkaan vaan meni silleen pyllypystys (karhun kävelyä)...mahto olla rankkaa, konttaaminne ois ollu helpompaa, mutta ei honannu laittaa polvia ollenkaan maahan ;)

Meidän pian 6kk oleva tyttö on kans ryöminyt taaksepäin jo reilun kuukauden, eteenpäin pari viikkoa, mutta kontalleen nousi jo ennen 5kk ikää!!! Ei tarvitsisi aivan tällaista kiirettä pitää.. B)

Meidän 6kk vana tytsy, osaa istua ja kääntyä ympäriinsä, mihinkään muuhun ei ole mielenkiintoa.. Kovasti olen odotellut, että koskas tuosta istumasta lähtisi konttailemaan, mutta saanen odottaa vielä tovin.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa75:
Meidän pian 6kk oleva tyttö on kans ryöminyt taaksepäin jo reilun kuukauden, eteenpäin pari viikkoa, mutta kontalleen nousi jo ennen 5kk ikää!!! Ei tarvitsisi aivan tällaista kiirettä pitää.. B)
No tyttö kans on ryöminy eteen ja taaksepäin nyt jo muutaman viikon. kääntymään oppi 2.5kk ikäisenä. ja sitten kontilleen meni 5kk iäs. Tuntuu että niin kamala kiire olla liikkeellä että sais kyllä tahti hiljentyä :)

Yhteistyössä