Alkuperäinen kirjoittaja Hot Shot Chili:Saako teille lähettää pervojakin juttuja?:snotty:
Kaikkee saa lähettää, eriasia hyväksyykö niitä sitten
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hot Shot Chili:Saako teille lähettää pervojakin juttuja?:snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:juu vartoojanhan mä sieltä löysin
muitakin vois lisätä, mutta tosiaan ilman nimiä se on vähän hankalaa...
Omaa nimeä en uskalla täällä palstalla mainostaa, meitä kun on suomessa vain yksi mun lisäksi...
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:juu vartoojanhan mä sieltä löysin
Omaa nimeä en uskalla täällä palstalla mainostaa, meitä kun on suomessa vain yksi mun lisäksi...
mäpäs tiän senB)
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:juu vartoojanhan mä sieltä löysin
mäpäs tiän senB)
mitä mistä? tunnenko mä sut? nyt mä oon utelias![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:juu vartoojanhan mä sieltä löysin
mäpäs tiän senB)
Oiskohan nähny miun rohviilista :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Kaikkee saa lähettää, eriasia hyväksyykö niitä sitten![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:juu vartoojanhan mä sieltä löysin
mäpäs tiän senB)
Oiskohan nähny miun rohviilista :ashamed:
:ashamed:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hot Shot Chili:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Kaikkee saa lähettää, eriasia hyväksyykö niitä sitten![]()
Ok,älä sitten säikähdä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Meneeks nyt palsta ihan hiljaseks ku kaikki siirtyy feissariin??