hierontaa++

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Great Legs fani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Great Legs fani

Vieras
Kiinteän muodokas 18-40v nainen 09-019area! Nyt lähti körttiläisyys! Haluat nautinnoll rentouttavan etenkin jalkahieronnan sekä myös kiusotteleviä hyväilyjä pepulle? 37v urheilullinen,puhuva&lämmin,komea,virkeä mies tekee sen Sinulle. Minulla on siihen rauhallinen,sopiva paikka,ilman hätäilyjä ja kiireitä.. ps. suudelmia,kielitait.,läheisyyttä ;-)

Mervi löysin täältä jo aiemmin hierojan. Sovimme heti alunperin eroottisesta kokovartalon hieronnasta, eikä mistään muka pelkkien jalkojen hipelöinnistä. Olen saanut hoitoa muutaman kerran ja saavuttanut nirvanan.

..kyllä olen. Lähetin tiedustelut e-mailin kautta..ensimm kerta tavattiin ihan vaan kahveilla puolueettomalla maaperällä. Toisella kertaa päästiin itse asiaankin,hoito oli sopivan napakkaa ja itse ainakin pidän alkuun kiusoittelevasta käsittelystä..eikä jäänyt vaan jalkojen hiplailu asteelle(?),oli mukava ja kivannäköinen jannu. Varmaan nähdään uudestaankin jalkojen hieronnan merkeissä..Edellisenä pvänä rankka bicci /jumppa lisää herkkyyttä kivasti! t. krrMirri

Painaako kaamosmasis päälle? Eipä hätää näin matalassa haudassa.. Elämää ja erotiikkaa> Sopivasti naisellinen nainen,tule tutustumaan taitavaan vierihoitajaan.. Kts hierontaa++ Email=kivireki@luukku.com

Enpäs huomannutkaa kuukausi sitten tätä kysymystä omaan tekstiini liittyen; vastataa sit nyt kun huomasin. Mitä haluaisit tietää siitä hieronnasta? Eipä ole harmittanut että kokeilin. Hieroja kestää päivänvalon; hieronta tuntui sopivasti lihaksissa ja lähestyi oikeita paikkoja rauhassa tunnelmaa kohottaen. Tuli olo että kiirettä ei ole ja saan nauttia. Ja kyllä mä tosiaan nautinkin, heh

Yhteistyössä