Hieronnassa alkoi jojottamaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Noloa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Noloa

Vieras
Firman juhlissa tarjottiin hemmotteluhoito hieronnan muodossa. Jokainen hierottiin omassa huoneessa alushousut jalassa ja hierojina oli naisia. Alku meni ihan hyvin, mutta käännyttyäni vatsalleni vehjettäni painoi sen verran, että se kovettui hieman lahkeessa.

Tilanne pysyi hallussa niin kauan, kun selässäni oli vain kuuma savilevy, mutta hierojan tarttuessani pakaroihin menin jo aika kovaksi. Tilannetta ei helpottanut yhtään se, että hän veti alushousujani hieman alaspäin ja hieroi pakaroita ja jalkovälistä.

Olen varma, että hieroja huomasi seisokkini, koska hän hieroi sitä puolta erilailla eikä siksi koskenut kaluuni, mutta kalsarien lahje hinkkasi peliäni hieronnan tahdissa ja minuun jo melkein sattui.

Odotin kauhulla sitä hetkeä, kun hierojatar pyytäisi kääntymään. Mietin jo mielessäni mitä sanoisin, mutta paniikissa en keksinyt muuta kuin että "alkoi vähän jöpöttämään".

Hierojatar totesi huvittuneena, että "no jopas innostui."

Siinä nolona vääntelehtiessäni hän lohdutti sanomalla, että "kyllä se menee ohi." Mutta vehje vain kasvoi ja alkoi pilkistämään kalsareista! Tähän hoitaja vai totesi, että pitäisköhän laittaa pyyhe ja laittoi lämpimän pyyhkeen peittämään esiin tunkevaa melaa.

Jännityksen takia suurin osa hieronnasta meni vähän hukkaan ja selkä kumarassa valkoinen kylpytakki päällä poistuin pukuhuoneen puolelle. En tainnut muistaa edes kiittää.

Rennostihan tuo hierojatar osasi suhtautua, mutta itselleni taisi jäädä trauma.

Hienot ovat olleet firman juhlat.
Hotellihuoneisiin on kuulunut oikein pukuhuone jonne poistuttiin hieronnan jälkeen. Naiset mitä varmimmin olivat kaikki aasialaisia.

Tuo on aivan normaalia , itse olen nyt käynyt 3 kertaa hierojalla , siis oikealla urheiluhierojalla , paikassa joka on toiminut n 10 vuotta ,josta saa aina kuitin , eli aidossa oikeassa hierontapaikassa. Itse pystyy netin kautta varaamaan ajan haluamalleen hierojalle ( 5 eri hierojaa) , olen valinnut saman hierojan , naisen , kävin ekoja kertoja helmikuun pakkasella , jalassani oli jostain syystä pitkät alkkarit... ja pyysin alaselkä & pakaroiden hierontaa , joten oli enempi kuin luontevaa riisuutua alasti , riisuutuessa hieroja pesi käsiään ja katseli ikkunasta ulos, asetuin hierontapöydälle makuulle , siitin jalkojen väliin kohti polvia, varmasti näki sen ollessani makuulla siinä, sen verran pitkä/ & iso se on jo levossakin... Hieroi ihan asiallisesti ja mainitsi olevan jäykkyyttä ... ,siirryttäessä alaselästä pakaroihin alkoi erektio voimistua , nautin ja rentouduin , mietin että pyytääkö jossain kohti kääntymään , siirsi peittoa/lakanaa reisieni päältä pois ja alkoi hieromaan reisiä , varmasti huomasi erektioni mitään siitä mainitsematta, aika menetti merkityksen ja jossain kohti "kääri " mut kokonaan peittoihin lämpöseen ja sanoi että se oli siinä , tunti meni , voit pikkuhiljaa heräillä ja pukeutua.
Nyt on jo aivan luontevaa että riisun kokonaan. Sitä en tiedä olisiko pyytänyt kääntymään jos olisi esim pienet alkkarit jalassa estäen siittimen pystyyn pongahtamisen.

kuulostaa ällöttävälle, mutta tuossa tilanteessa hierojan pitää uskaltaa tarttua mieheen ja laukaista jännitys pois. on nimittäin ihan turhaa hieroa asiakasta joka jännittää. oikeila hierojilla on lateksihanskat ja liukastetta sitä varten.

Joo, itelle kavi samoin kaydessani ihan siistissa hierontapaikassa Filippiineilla tuossa taannoin, jossa minulle suositeltiin kolmen tunnin kuorinta-hieronta pakettia. Ajattelin et mikas siina, kun hintakin oli kohtuullinen. Nuori naishieroja saattoi mut huoneeseen ja kehotti pukemaan kylpytakin paalleni. Jatin tietysti tiukat bokserit jalkaani, kuten aina hieronnassa ettei vehkeen liikehdinta nay niin selvasti jos tilanne tulee...No ei siina, mut saatettiin pesuhuoneeseen ja kehotettiin kaymaan pesutasolle vatsalleni kuorintaa varten. Pesijattaren tultua paikalle han yllattyi nahdessaan bokserit jalassani ja ihmetellen tokaisi etta taytyy riisua pesun ajaksi ettei kastu, ihan good point mita ma ajattelin... Vaivihkaa ujutin bokserit pois, kadella haarovalia peitellen ja kavin nopeasti vatsalleni, aattelin et kai tas jonku pyyhkeen saa keskikohdan suojaksi...Mut ei saanu! Tietty tuntui tosi hyvalta ja rentouttavalta kun kuorittiin ihoa sellaisella merisuolalitkulla ja hinkattiin pakarat myos.

Yllatyksekseni pesija pyysi kuitenkin kaantymaan toisin pain puolen tunnin jalkeen etupuolen pesua varten, ja niin kaannyin ja makasin siina poydalla sitten munat levallaan kosteudesta kiillellen vehje onneksi lepotilassa. Olin just edellisena iltana sheivannu kassit ja varren, ja jotenki nolotti ku en ollut ajatellu et sita paasee muut ku tyttoystava katteleen.

Ajattelin laheisten hautajaisia, pelkotiloja yms ettei vaan nousisi peli ylos. Tytto kuori jalat, lantiota, sisareisia, valilla hieraisten ihan kassien tyvesta, alavatsasta, rintakehaa... Ja niinhan siina sit kavi et tunsin kun tunsin kun kullini lahti nousuun vaikka ajattelin mita...olin silmat kiinni ja sydan hakkas sataa et mita teen, vittu ku havettaa ja luuleeko tuo et ma oon joku pervo ku tullu tanne seisotteleen hienoon spahan. No tietaahan sen et ei siina ajattelu paljon auta, teeskentelin nukkuvaa hehe. Raotin hetkeksi silmiani, ja totesin ittekseni et joo ei helvetti mitaan epaselvaa, muna taydessa mitassaan, oikeen komeessa kaaressa terska paljaana ja koko vehje iloisesti sykki vatsaani vasten. Mut tytto se vaan jatko pesuhommia, pesi viela vatsanseutua siita ymparilta napaa myoden, ei ollu huomaavinaankaan ja otti lopulta kasisuihkun jolla huuhteli kuorinta-aineen pois, siirsi kammenselalla hiukan kasseja et sai sielta alta huuhdeltuu myos. Ja pysahty sit siihen hetkeksi ja suihkautti nopeesti penistani myos ja vesipisarat osu just siihen herkkaankohtaan jos esinahka kiinnittyy terskaan ja heppi heilui kiihotuksesta. Sit tytto pesi viel mun hiukset, ja siina makasin muna pystys koko ajan. Lopulta sanoi et valmista ja et tuossa on suihku joss avoit viela kayda pesulla. Nousin ja menin vieressa olevaan suihkuun, ei mitaan ovea tietenkaan ja siel sit suihkuttelin hetken, ja tajusin etta kylpytakki jai sinen pesuhuoneeseen. Pakko oli sit menna takasin, kulli pystyssa kohtasin pesijan viela kerran ku se anto mulle mun kylpytakin ja bokserit takas.

Sit oli viela hieronta paalle jos olinki sit bokserit tiukasti jalassa. Hotellilla huomasin et bokserit oli ihan nesteessa ja oli pakko helpottaa oloa...eipa kauaa tarvinnu katta kayttaa voin sanoa.

Jai jotenki hammentava olo koko jutusta, en kertonu tyttoystavalle, mut painiskelin et pitaisko, jotenki tuli olo et oli pettany vaikkei ollu mitaan tapahtunutkaan. Tulipa pitkas toori, mut niin oli ne minuutitkin siina poydalla maatessa!

kuulostaa ällöttävälle, mutta tuossa tilanteessa hierojan pitää uskaltaa tarttua mieheen ja laukaista jännitys pois. on nimittäin ihan turhaa hieroa asiakasta joka jännittää. oikeila hierojilla on lateksihanskat ja liukastetta sitä varten.

Shiatsu-hieronnassa en ole huomannut, että kellään olisi seisonut, mutta en ole vielä ollut tässä hommassa kovin kauan... mutta itse kun olen mennyt hierojalle, ja jotenkin pitää mielessä sen, ettei sinne mennä jossain mummoalkkareissa. Sitten on ollut jotkut ihan siistit alushousut, ja muutaman kerran on pillu alkanut kostua kun mieshierojan sormet hieroo reisiä. Pitää yrittää olla paikoillaan ja toivoa että housut ei kastu. Ei siis mitkään ihan tangat, mutta sen verran pienet että sen hierojan sormet olis voineet liukastua sinne sisään. Olispa aika kiva tunne jos ne sormet menis sinne yllättäen, siis huomasihan se ihan varmasti että mun lantio alkoi liikkumaan siihen malliin et jotain tarvis saada pilluun. Jos ei olisi ollut alkkareita niin... just joo ihan eri juttu ja fantasiat alkaa muotoutumaan mielessä.

Viimeksi muokattu:
Hienot ovat olleet firman juhlat.
Hotellihuoneisiin on kuulunut oikein pukuhuone jonne poistuttiin hieronnan jälkeen. Naiset mitä varmimmin olivat kaikki aasialaisia.
Joo ihan normaalia hieronnassa itse käyn paljon ja itse olen ihan normaali hieronnassa saanut orgasmin se vähän nolotti kun sen jälkeen käännyin selälleen niin vähän kastui se peite mikä on aina hieronta pöydän päällä. Mutta aluksi minulla seisoi melkein joka kerta, varsinkin kun mahaa ja nivusia ja reisiä hierotaan ja jos hieroja ns heiluttaa niin penis heiluu siinä samalla 😁

Yhteistyössä