Hieroin hyttysmyrkkyä vahingossa silmään, nyt silmässä rakkula! Siis silmämunassa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "APUA"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"APUA"

Vieras
Onko allerginen reaktio? Minulla lenti mäkäräinen silmään ja käsillä joissa oli hyttysmyrkkyä hieroin silmää. Luulin sitä kutinaa mäkäräiseksi ja luulin että siellä on niitä mäkäräisen paloja. Jonkun ajan kuluttua huomasin silmää huuhdellessa että silmämunassa, valkuaisessa on rakkula, vaalea rakkula. Voiko olla allerginen reaktio? Otin allergialääkkeet nyt huiviin ihan varmuudeksi...

tuleeko mieleen sellainen asia että silmä voi vaurioitua,jopa pysyvästi. mene silmälääkäriin tai jos ei oo sellaista saatavilal mene lääkäripäivystykseen pistävät sut sitte julkisen puolen silmälääkärille(päivystävälle).

en nyt tiedä mitä tollanen sisältää.

mutta jos on emäksistä(ph) niin se saostaa silmän valkuaista(siksi tiskipoleteissa on varoitus että vakavan silmävaurion riski,se on ihan totta)

Mulle tulee silmään ajoittain sellainen vesikellon tyylinen patti. Usein silloin kun olen hieraissut silmää unohtaen että kädessä saattaa olla jotain ainetta/likaa. Huuhtelen piilarinesteellä ja seuraavana päivänä silmä normaali. Aluksi olin aina paniikissa, mutta nykyään kun tiedän ettei ole vaarallista niin otan rennommin. Silmälääkäriltä kysyin asiasta ja piti vaarattomana.

Yhteistyössä