Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Aihe vapaa
hienot sanat kappaleessa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="purrhurrmurr, post: 18971317, member: 56635"]</p><p>Kasvava nuori tarvii auttavan käden/</p><p>Sekä hänet joka kuuntelee lasta auttaa ja täten/</p><p>Saa sen kulkeen oikeet reittiä, heittään leipiä/</p><p>Erottaan mik on totista totta ja mikä leikkiä/</p><p>Isä pojalle on paras roolimalli/</p><p>Isä pystyy antaan pojalleen sen mitä onni vaatii/</p><p>Pystyy oleen esikuvana, ensin turvana/</p><p>Semi Jumala, eikä pojan nähden esim.humalas/</p><p>Isän pitäs opettaa kai miten pissataan/</p><p>Sit vislataan ja vanhempana miten pitää tislata/</p><p>Sit näyttää miten menot sekä tulot pitää listata/</p><p>Ja pojan rippilahjaks antaa tälle käteen viissataa/</p><p>Ostaa ajokortin ja opettaa ajaan autoo/</p><p>Viikonloppusin opettaa polttaan pajaa, saunoon/</p><p>Isä rakas aina on pojalle parasta/</p><p>Sen takii hyvin mielin voin sanoo isä sua rakastan/</p><p></p><p>KERTOSÄE:</p><p></p><p>Rakkaat vanhemmat äitini sekä isä/</p><p>Pienin käsin tulen teistä ihan aina kiinni pitään/</p><p>Vaikka ette oo nyt tässä niin mä toivon että tiedätte/</p><p>Ootte mulle tärkeitä en luotanne vielä mee/</p><p></p><p>Vaik ikää tuleekin vaik kuinka paljon lisää/</p><p>Mä voin myöntää että rakastan mun äitee ja isää/</p><p>Mä lupaan että me vielä nähdä ehditään/</p><p>Heti kun kiireiltäni sinne asti tulla kerkiän/</p><p></p><p></p><p>Kasvava tytär tarvii rakkaan äidin syliä/</p><p>Naisroolimallin jota voi sit kavereille ylistää/</p><p>Opettaa barbeil leikkimään, käyttämään meikkiä/</p><p>Opettaa et rumuus on peilissä ja käyttään leidisheiviä/</p><p>Käyttään kahvinkeitintä sekä myös valistaa/</p><p>Niille kuukautisista ja kertoo monta tarinaa/</p><p>Omasta nuoruudestaan sekstailuista, miten kehtaa/</p><p>Ei kai oma äiti oleta et jonkun kanssa vehtaan/</p><p>Se kertoo hormooneista, se kertoo tamppooneista/</p><p>Kuukautiskierrosta sekä myös aborteista/</p><p>Opettaa rakastaan ajaan autolla satasta/</p><p>Opettaa ei saa varastaa ja sekä pitään salassa/</p><p>Yksityisasioita päiväkirjoja ja noita/</p><p>Tarinoita runoja ja salarakasta poikaa/</p><p>Vie sit tyttöö shoppailemaan vanhempana/</p><p>Rakastaa tätä viel sillonki ja sitä varten halaa/</p><p></p><p></p><p>KERTOSÄE</p><p></p><p>Vaikka ite isäni mä menetin/</p><p>Se taivaalle enkelien kanssa sitten lenteli/</p><p>Voi hemmetti, tiedän että alkoholi sen teki/</p><p>Vaik isä oli roolimalli samaa virhettä en tekis/</p><p>Mä lupaan haudallas paljon useemmin poiketa/</p><p>Olit mun ainoo isä oikea ei paikkaas kukaan toinen saa/</p><p>Äiti haluisin useemmin käydä kylässä/</p><p>Mut mullon aina kiire muka tiedän tää on syvältä/</p><p>Syy tähän on vaan se et ellen oo biisiä syytämäs/</p><p>Oon ryyppäämäs tai ylipäätään väsyny mut kyllä mä/</p><p>Taas lupaan tulla poikkeen heti kun saan aikaa kalenteriin/</p><p>Mä tosiaankin haluun tulla en mä valehtelis/</p><p>Huolestuttaa vaan sun juominen ja siitä huoli/</p><p>Kaikest huolimatta mullon paras äiti sekä isäpuoli/</p><p>Ensiaskeleista aikuisuuteen pidetään yhtä/</p><p>Muistetaan kirjeillä kyllä johon piirretään sydän/ </p><p></p><p></p><p>itse en kyllä ole isääni menettänyt ja toivottavasti ei koskaan niin tule käymäänkään minulle eikä lapsilleni <3</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="purrhurrmurr, post: 18971317, member: 56635"] Kasvava nuori tarvii auttavan käden/ Sekä hänet joka kuuntelee lasta auttaa ja täten/ Saa sen kulkeen oikeet reittiä, heittään leipiä/ Erottaan mik on totista totta ja mikä leikkiä/ Isä pojalle on paras roolimalli/ Isä pystyy antaan pojalleen sen mitä onni vaatii/ Pystyy oleen esikuvana, ensin turvana/ Semi Jumala, eikä pojan nähden esim.humalas/ Isän pitäs opettaa kai miten pissataan/ Sit vislataan ja vanhempana miten pitää tislata/ Sit näyttää miten menot sekä tulot pitää listata/ Ja pojan rippilahjaks antaa tälle käteen viissataa/ Ostaa ajokortin ja opettaa ajaan autoo/ Viikonloppusin opettaa polttaan pajaa, saunoon/ Isä rakas aina on pojalle parasta/ Sen takii hyvin mielin voin sanoo isä sua rakastan/ KERTOSÄE: Rakkaat vanhemmat äitini sekä isä/ Pienin käsin tulen teistä ihan aina kiinni pitään/ Vaikka ette oo nyt tässä niin mä toivon että tiedätte/ Ootte mulle tärkeitä en luotanne vielä mee/ Vaik ikää tuleekin vaik kuinka paljon lisää/ Mä voin myöntää että rakastan mun äitee ja isää/ Mä lupaan että me vielä nähdä ehditään/ Heti kun kiireiltäni sinne asti tulla kerkiän/ Kasvava tytär tarvii rakkaan äidin syliä/ Naisroolimallin jota voi sit kavereille ylistää/ Opettaa barbeil leikkimään, käyttämään meikkiä/ Opettaa et rumuus on peilissä ja käyttään leidisheiviä/ Käyttään kahvinkeitintä sekä myös valistaa/ Niille kuukautisista ja kertoo monta tarinaa/ Omasta nuoruudestaan sekstailuista, miten kehtaa/ Ei kai oma äiti oleta et jonkun kanssa vehtaan/ Se kertoo hormooneista, se kertoo tamppooneista/ Kuukautiskierrosta sekä myös aborteista/ Opettaa rakastaan ajaan autolla satasta/ Opettaa ei saa varastaa ja sekä pitään salassa/ Yksityisasioita päiväkirjoja ja noita/ Tarinoita runoja ja salarakasta poikaa/ Vie sit tyttöö shoppailemaan vanhempana/ Rakastaa tätä viel sillonki ja sitä varten halaa/ KERTOSÄE Vaikka ite isäni mä menetin/ Se taivaalle enkelien kanssa sitten lenteli/ Voi hemmetti, tiedän että alkoholi sen teki/ Vaik isä oli roolimalli samaa virhettä en tekis/ Mä lupaan haudallas paljon useemmin poiketa/ Olit mun ainoo isä oikea ei paikkaas kukaan toinen saa/ Äiti haluisin useemmin käydä kylässä/ Mut mullon aina kiire muka tiedän tää on syvältä/ Syy tähän on vaan se et ellen oo biisiä syytämäs/ Oon ryyppäämäs tai ylipäätään väsyny mut kyllä mä/ Taas lupaan tulla poikkeen heti kun saan aikaa kalenteriin/ Mä tosiaankin haluun tulla en mä valehtelis/ Huolestuttaa vaan sun juominen ja siitä huoli/ Kaikest huolimatta mullon paras äiti sekä isäpuoli/ Ensiaskeleista aikuisuuteen pidetään yhtä/ Muistetaan kirjeillä kyllä johon piirretään sydän/ itse en kyllä ole isääni menettänyt ja toivottavasti ei koskaan niin tule käymäänkään minulle eikä lapsilleni <3 [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta kirjainta on sanassa KISSA?
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Miten Trump on aikonut lopettaa sodan jos Putin ei sitä halua?
Tänään 15:43
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
2.
OrpoPurran pitää tuomita juutalaisten hyökkäys Amsterdamissa
Tänään 15:02
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Ruåtsalaiset suunnittelivat pommin räjäyttämistä Tampereella
Tänään 14:41
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Kansainvälinen valuuttarahasto (IMF) vaatii Petteri Orpon hallitukselta lisää leikkauksia
Tänään 14:34
vierailija
6 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Marin piti velan alle 60%. Purra otti vetovastuun ja nyt nautitaan riikkauksista!
Tänään 14:25
vierailija
4 Viestiä
Aihe vapaa
6.
mitä myyrmäen laulaja onnille kävi
Tänään 14:11
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
7.
SUOMI ainoa maa jossa FLUORIA KÄYTETÄÄN JUOMAVEDESSÄ JA HAMMASTAHNOISSA- FLUORI on HERMOMYRKKY jota natsit antoi keskitysleirivangeille
Tänään 14:05
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Miksi velkapurra antaa ottaa loputtomasti velkaa kokoomuksen tarpeisiin?
Tänään 13:52
vierailija
5 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
Seksihaluissa on eroja sukupuolten välillä
Started by Johnny Appleseed
Maanantai klo 22:43
Luettu: 876
Aihe vapaa
2.
Setis lienee ainoa mies palstalla, joka on saanut naiseltaan tämän hauskan ja vihjailevan videon. (Ekko ja Alepa voivat sivuuttaa tämän ketjun 🤣)
Started by vierailija
Maanantai klo 00:02
Luettu: 856
Aihe vapaa
3.
Ollaanko me joku Yhdysvaltojen osavaltio?
Started by vierailija
Tiistai klo 08:17
Luettu: 727
Aihe vapaa
4.
Relaatio 1062
Started by vierailija
Maanantai klo 11:04
Luettu: 668
Aihe vapaa
5.
"Taloustieteilijöillä on nyt suomalaisille hyviä uutisia"
Started by vierailija
Sunnuntai klo 23:17
Luettu: 615
Aihe vapaa
6.
Trump: ”Minua ei haittaisi, jos joku ampuisi kampanjatilaisuudessa paikalla olevia toimittajia”. Palstan Trump-fanit, onko OK sanoa noin?
Started by vierailija
Sunnuntai klo 23:27
Luettu: 597
Aihe vapaa
7.
Leikkeleitä ei enää suositella leivän päälle.
Started by -roosaruusa-
Keskiviikko klo 09:42
Luettu: 563
Aihe vapaa
8.
Miksi naiset ovat miehiä huonompia ansaitsemaan rahaa ja maksamaan veroja?
Started by vierailija
Eilen 09:54
Luettu: 412
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
K/B-komposti
Latest: vierailija
1 min sitten
Aihe vapaa
2.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju
1 min sitten
Aihe vapaa
3.
BLACKROCK on Suomen UNITED FRUIT COMPANY- Suomi on EUn RKP-kokoomusjohtoinen banaanitasavalta
4 min sitten
Aihe vapaa
4.
Lääkefirmat pitäisi lailla kieltää koko maailmassa- valtion asia hoitaa lääkkeet
6 min sitten
Aihe vapaa
5.
Yle puoluegallup: SDP jytkynousu 24,3%, kokoomus 18,8% ja persut 15,7% sukeltavat
15 min sitten
Aihe vapaa
6.
Relaatio 1061
20 min sitten
Aihe vapaa
7.
Haaveena vauva 2025
Latest: Cara-mel
28 min sitten