Hienoa! Vihreät väestönvaihtajat ovat heränneet todellisuuteen Virran Sohvin johdolla, ja ovat alkaneet persuilemaan kuin isänmaalliset konsanaan, JEE

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sofia Virta tyrmää Itäkeskukseen ilmestyneen ohjetaulun naisille – ”Roskalavalle asap”

Myös perussuomalainen nuoriso tuomitsee tiedotteessaan julisteiden levittämisen.

– Yksikään nainen ei tarvitse ohjetta, miten pukeutua. Tällaiset kyltit roskalavalle asap, Virta kirjoittaa viestipalvelu X:ssä.

vierailija
Ihan normaalit ihmiset tuomitsevat tuollaisen Suomessa, ei siihen mitään puoluekantaa tarvita. Samaten, jos joku pukeutuu eduskuntaan siistiin t-paitaan ja mustaan hameeseen, ei siinä pitäisi olla nokan koputtamista kuten ei näemmä siinäkään, että jotkut kansanedustajat pukeutuvat epäsiististi joskus ja ainakin joku.

vierailija
Täytyy muistaa, että mitään no-go-alueita ei ole eikä tule eikä ole koskaan ollut eikä tule olemaan. Ei ulkomailla eikä Suomessa. Otamme opiksi muiden virheistä, vaikka mitään virheitä eivät muut ole tehneetkään. Maahanmuutto ja monikulttuurisuus on rikkaus!

vierailija
Palstan persut ovat täysin unohtaneet kesän 2023 rasismikeskustelun.
Epäilen, että provosoivan kyltin kirjoittaja ja piirtäjä viihtyy 24 h tällä palstalla.
Tämä viesti pääsi haavista läpi viiveellä.
Selasin uutisia, ja luin kyseisen jutun.
Ehkä joku vielä muistaa, kun ainakin täällä pk-seudulla goottityyli oli muotia.
Turhan ärhäkästi Sofia Virta otti asiaan kantaa. Paljon parempi olisi ollut, kun olisi antanut keskustelun lainehtia.
Olen ikäpolvea, joka muistaa miesprofeetan Helsingin kaduilla.
Jos viihtyy kuvan tamineissa, niin so what? Palstan Siementäjä työllistyy, jos me valtaväestön naiset pukeudumme Itis-kuvan mukaan. Hän hihkunee ilosta, jos saa tälle palstalle uutta taikkufaniväkeä.

vierailija
sohvi on kääntymässä Tanskan demarien viitoittamalle polulle

ja hyvä niin
Opettele asiallinen keskustelutyyli ja jätä ihmisten nimittely kokonaan pois. Käyttäydy myös siviilissä näiden ohjeiden mukaisesti.
Katsoin Youtubesta videon, jossa 16-vuotiaana raiskattu tyttö kertoo aamu tv:ssä 20 vuotta sitten työpaikallaan tavaratalossa sattuneen hyväksikäytön. Jo edesmennyt miessyyllinen oli kauan avioliitossa suomalaisen naisen kanssa.
Uskokaa jo hyvät ihmiset. Miehet voivat olla päällepäin hyväntekijöitä, ja suljettujen ovien takana raakalaisia. Itämainen kulttuuri pohjautuu tuhatvuotisiin perinteisiin, joita ei ole helppo nopeasti muuttaa länsimaisiksi mammapalstan 24 h tyypin takia.

Turhan ärhäkästi Sofia Virta otti asiaan kantaa. Paljon parempi olisi ollut, kun olisi antanut keskustelun lainehtia.
Jos viihtyy kuvan tamineissa, niin so what? Palstan Siementäjä työllistyy, jos me valtaväestön naiset pukeudumme Itis-kuvan mukaan. Hän hihkunee ilosta, jos saa tälle palstalle uutta taikkufaniväkeä.
Kysymys ei ole siitä, missä vaatteissa (tai ilman niitä) viihtyy. Kyse on siitä, että omiin uskomuksiin ja maailmankuvaan vedoten vaaditaan muita noudattamaan niitä, myös pukeutumisessa.

Minä luulen, että sinä olisit ensimmäisten joukossa tuohtumassa, jos minä toimittaisin uudenlaiset kuvalliset pukeutumisohjeet Itikseen.

"Nainen, miesten mielenrauhan vuoksi sinun tulee pukeutua niin, ettei alla olevaa tarvitse arvailla."

Viimeksi muokattu:
Opettele asiallinen keskustelutyyli ja jätä ihmisten nimittely kokonaan pois. Käyttäydy myös siviilissä näiden ohjeiden mukaisesti.
Katsoin Youtubesta videon, jossa 16-vuotiaana raiskattu tyttö kertoo aamu tv:ssä 20 vuotta sitten työpaikallaan tavaratalossa sattuneen hyväksikäytön. Jo edesmennyt miessyyllinen oli kauan avioliitossa suomalaisen naisen kanssa.
Uskokaa jo hyvät ihmiset. Miehet voivat olla päällepäin hyväntekijöitä, ja suljettujen ovien takana raakalaisia. Itämainen kulttuuri pohjautuu tuhatvuotisiin perinteisiin, joita ei ole helppo nopeasti muuttaa länsimaisiksi mammapalstan 24 h tyypin takia.
Islamilaisia perinteitä on lähes mahdoton muuttaa. Kannattaako siis niitä noudattavia ottaa maahan? Tällä palstalla ei ole kotiutumiseen sen paremmin positiivisia kuin negatiivisiakaan vaikutuksia.

Itiksessä on ilmeisesti syntynyt paikallinen perinteiden ylläpitäjien yhteisö?

Viimeksi muokattu:
vierailija
voe reppanaa kun kukaan ei tanssi pillisi mukaan

vierailija
Kysymys ei ole siitä, missä vaatteissa (tai ilman niitä) viihtyy. Kyse on siitä, että omiin uskomuksiin ja maailmankuvaan vedoten vaaditaan muita noudattamaan niitä, myös pukeutumisessa.

Minä luulen, että sinä olisit ensimmäisten joukossa tuohtumassa, jos minä toimittaisin uudenlaiset kuvalliset pukeutumisohjeet Itikseen.

"Nainen, miesten mielenrauhan vuoksi sinun tulee pukeutua niin, ettei alla olevaa tarvitse arvailla."
Voe tokkiinsa. Ilomielin katsoisin Yle aamua, jonka Jälkihiessä pohdittaisiin sinun pukeutumissuosituksia. Olisi mielenkiintoista nähdä, kun naiset lähtisivät aamuisin työpaikalleen räntäsateessa tai 30 pakkasessa seksishopin vermeissään.

Yhteistyössä