Hienoa, että seiskan TÄHTITYTTÖ kisaan on valittu yksi tavallisen kokoinen tyttökin (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Yleensä nämä kaikki kilpailijat ovat anorektikkoja.
Tässä esimerkki terveen näköisestä naisesta :).

http://www.seiska.fi/huhhuh/tahtitytto/_a62046/6+jenny+saastamoinen/

Alkuperäinen kirjoittaja Twirlerina:
Paitsi että hiukan tuo paino hämää...kun on tuollanen maha niin luulis että ois painoakin enempi..tiiä sit.Mutta varmasti aidoin ja kaunein koko porukasta =)

TUOLLAINREN MAHA...?

Ehdottomasti myös kaunein naamaltaan noista naisista :).

Niinpä, en voi käsittää miks mallien pitäs olla aina sellasia "seipäitä" langan laihoja, anorektikon näköisiä. PYH!
Vaikka itse olenkin laiha, niin malliksi en ikinä alkaisi ja oikeastaan olen hieman kateellinen teille normaalipainoisille kun itse olen alipainoinen.
En liho, vaikka mitä söisin.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Paitsi että hiukan tuo paino hämää...kun on tuollanen maha niin luulis että ois painoakin enempi..tiiä sit.Mutta varmasti aidoin ja kaunein koko porukasta =)

TUOLLAINREN MAHA...?

Ehdottomasti myös kaunein naamaltaan noista naisista :).

No siis ei mikään kauhea maha ole mutta kuiteskin näyttäs vähän roikkuvan tai jotain...

siis lihavin=aidoin,aattelin vaa että milläpä perustelet aitouden,kyllä hoikkakkin voi olla ihan yhtä aito..

Yhteistyössä