vierailija
Miljardööri ja maailman rikkain ihminen Elon Musk sanoo aikovansa antaa kuukausittain noin 45 miljoonaa dollaria Donald Trumpin presidentinvaalikampanjan tueksi.
Kuten huomaamme2 hullua viihtyy hyvin keskenään
lahjuksiin ja siihen että hu0rat pitää turpansa kiinniMihin tuo raha palaa?
Oklahjuksiin ja siihen että hu0rat pitää turpansa kiinni
Harris vetää vaaleissa moppitukkaa pataanAp, 81 mill/ päivä vs 45 mill./ kk
Joka päiväkö Harris saa 81 miljoonaa?Ap, 81 mill/ päivä vs 45 mill./ kk
Kaikki rahat menevät Trumpilla hukkaan itsensä häpäisemis- ja nolaamis Kankkulan kaivoon. Rahoilla olisi paljon parempaa käyttöä, kuin lippalakkisen raivohärän riehumisen mahdollistaminen puhujalavoilla.Käsittämättömiä summia. Mainostoimustotko ne vetää välistä vai mikä on noin pirun kallista? Lippalakit ja tarrat?
Jep, kalliiksi tulee.lahjuksiin ja siihen että hu0rat pitää turpansa kiinni
Herää pahvi. Minun ja Lispetin kannattamisilla ei ole mitään merkitystä itse vaaliin.Täyttä asiaa! Herätkää ny @Lispetti & @Palstapesu
Ei mutta kaikki palstalaiset hämmästelee miks te kannatatte naisia dissaavaa, kuitenkin myös seksuaalisesti hyväksikäyttäjää, öykkäröivää, patologista valehtelijaa ja narsistista psykopaattia?Herää pahvi. Minun ja Lispetin kannattamisilla ei ole mitään merkitystä itse vaaliin.
Ei tule voittamaan Trumpia melko varmaaHarris vetää vaaleissa moppitukkaa pataan
Minäkin oon Trumpin kannattajaHerää pahvi. Minun ja Lispetin kannattamisilla ei ole mitään merkitystä itse vaaliin.
Ei ihmettele, vaan lähinnä sinä.Ei mutta kaikki palstalaiset hämmästelee miks te kannatatte naisia dissaavaa, kuitenkin myös seksuaalisesti hyväksikäyttäjää, öykkäröivää, patologista valehtelijaa ja narsistista psykopaattia?
Voitteko selittää?