Hieno muumitakki, harmi että on vielä liian iso ( huutis kohde)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apsi Deisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Apsi Deisi

Aktiivinen jäsen
03.06.2007
7 211
0
36
http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=113652236

Myyjällä näyttää olevan pari muutakin muumitakkia myynnissä. Hitsit kun itsekin osais ommella noin hyvin. Jos olis meidän likalle sopiva niin varmasti huutaisin pois.

Kävin katsomassa takkia ja olipa ihana! Vielä kun löytäisi kaavan itse niin ompelisin kyllä. Tosin toinen kangas ei välttämättä johda yhtä ihanaan lopputulokseen, tekijä on osannut hommansa!

Alkuperäinen kirjoittaja Upee:
Kävin katsomassa takkia ja olipa ihana! Vielä kun löytäisi kaavan itse niin ompelisin kyllä. Tosin toinen kangas ei välttämättä johda yhtä ihanaan lopputulokseen, tekijä on osannut hommansa!

Mun tarvis tehdä ainakin monta harjoituskappaletta ennen kuin uskaltaisin tehdä tollaisesta kankaasta. Eiks muumikankaatkin oo aika kalliita?

Eli ite tehdyt vaatteet menee kaupaksi.

Nyt harmittaa ja paljon.

Oma äitini on ompelija ammatiltaan, nyt eläkkeellä ja hän on tehnyt vauvasta lähtien melkein kaikki lapsemme vaatteet.
Takkeja ja sisävaatteita.
Ja takit ovat olleet sellaisilla hienoilla yksityiskohdilla tehtyjä hienostelutakkeja.
Ajattelin, että ei kukaan itsetehtyjä huoli ja olen laittanut ne pois kun ovat tulleet pieneksi lapselle.

Eli olisin voinut laittaa ne myyntiin. No ei sitä koskaan mitään ajattele kunnolla.

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikitön Urpå:
Kertakaikkiaan upea takki! Mua taas harmittaa, että on liian pieni meidän neidille :/

Jossain noista takeista luki että on tulossa isompaakin myyntiin. Tekisköhän se mulle pienemmän jos laittain viestiä?

Kannattaahan sitä kysyä.

Niin ja aiheeseen: Onhan se hieno, mutta itse en ostaisi noin herkän väristä takkia käyttöön ja edustukseen taas on niin vähän tarvetta, että ei olis käyttöä. Mutta hieno kyllä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=113652236

Myyjällä näyttää olevan pari muutakin muumitakkia myynnissä. Hitsit kun itsekin osais ommella noin hyvin. Jos olis meidän likalle sopiva niin varmasti huutaisin pois.

mä en huutaisi tuota pois, varmasti löytyy nätimpiäkin nuttuja jostain muualta...