hienhaju

• Viestiketjun aloittaja Haisunäätä
  • Ensimmäinen viesti
Haisunäätä
Elämäni on ollut tähän asti ihan normaali, eikä suuria muutoksia ole tapahtunut. Ongelmakseni on noussut kuitenkin hienhaju, ja paha sellainen! Pseydyn päivittäin ja käytän nivean sensitive dödöä. Viime aikoina olen joutunut kuitenkin vaihtamaan kesken työpäivänkin paitaa, koska hienhaju on aivan valtava, sellainen pistävä. Mielestäni hikoilu ei kuitenkaan ole lisääntynyt, ainoastaan haju. Eli paita tuntuu kuivahkolta, mutta haju on jotain imelän pistävää! Lisäksi kainaloni kutisevat ja ovat arat... Olisiko kenelläkään tietoa mistä tämä voisi johtua ja mikä neuvoksi? Näin yht´äkkinen muutos tuntuu pahalta. Onko kohtalontovereita?

Saris
Tässä on. toki mulla on ollut tämä ongelma jo siitä lähtien kun hormonit vähänki alko hyrrätä. käytin apteekista ostettavaa kallista dödöä monen monta vuotta kunnes huomasin että apu olikin vain mun korvien välissä ehkä aine ei auttanutkaan yhtään enempää ku tavallinen dödö. käytän myös niveaa..joudun vaihtamaan paitaa monesti päivässä ja kainalot kutisee hilseilee ym...toki sen olen pannut merkille että kotona ollessa mieheni kanssa ongelmaa ei juuri ole mutta esim.tiettyjen ihmisten seurassa jännittää huomaamatta ja alkaa hikoilla..mutta jos saat jostakin tietoa mitä keinoja vähentää ja auttaa asiaa niin kirjoita tänne itselläkään kun ei tietoa ole.nykyään olen huomannut että pelkkä dödönkin haju jo haisee nenässä hieltä ku aikansa on kärsinyt..:)

arianna
Mulle tuli vaan mieleen ettei syy olis paidoissa? Jotkut keinokuidut alkaa meinaan haisemaan tosi pahalle ajan myötä jos niissä hikoilee monta kertaa. Vasta pestynä sitä hajua ei huomaa jos paitaa nuuhkaisee mutta kun sen laittaa päälle ja hikoilee vähänkin niin jo alkaa kainalonkohdat haista ihan kauhealle...

Mulla on ainakin monia paitoja joille on käynyt just näin.

Yhteistyössä