Pakko päästä purkaan kun oltiin lasten kanssa leikkimässä pihassa kuten joka päivä... Minun lapset on 7kk ja 5v. Tuli naapurin kans aikas kiivas riita kun minun 5v ja heidän 3v leikki/ kinasteli hiekkalaatikossa. Meillä on aina ollut ne lelut ulkona joilla saa kaikki leikkiä ja jotka haluaa pitää vain itsellään niin niitä ei tuoda ulos. Minun 7kk leikki ensin lapiolla (söi sitä) ja se putosi jolloin tämä naapurin 3v otti sen omiin leikkeihin. Äitinsä sanoi että takasin se lapio... ja isänsä siihen sano että voi ottaa sen lapion kun tämä 7kk heitti sen pois. En kommentoinut asiaa. Sitten minun 5v otti heidän auton jolla heidän 3v ei leikkinyt ja siitäkö kauhia huuto ettei hänen autoa saa ottaa... äitinsä sanoi että saa ja minun 5v kyseli multa että eikö kaikilla hiekkis leluilla saa leikkiä sanoin että ainakin meidän leluilla saa kaikki leikkiä. Kohta tämän 3v isä rupesi minun 5v.lle että et ole antanut joskuinata joten anna se autö pois. Sillon kuulkaa tällä mammalla kihahti. Vein lapset sisälle ja menin sanoon parit valitut sanat kuinka aina syytetään ja mollataan tätä5v mutta heillä on aina ei meidän ja kyllä meidän. ÄRRRR