Olen käynyt moneen kertaan lääkärissä rintakivun ja nyt viime aikoina alhaisen sykkeen takia, ekg:ssä ei ole lääkärien mukaan koskaan ollut mitään epänormaalia, sanoivat vaan että ihan oko kunhan syke ei laske alle 35. Nyt kun päivisin olen mittaillut sykettä niin on ollut jotain 45 pintaan, mutta illalla makuuasennossa ollessani sängyssä vaan juuri ja juuri tuon 35!
Luulisi että tällaiseen jo tarttuttaisiin, mutta ei. Voiko tuo olla ihan normaalia? Vuonna 2006 lääkärissä mitattu syke oli 55, eli siitä on reippaasti laskenut, synnytytin puoli vuotta sitten esikoiseni ja olen sen jälkeen laihtunut lähes 30 kiloa, urheillut olen entiseen verrattuna paljon ja ruokavaljo on nykyään hyvin terveellinen, siis täydellinen elämäntapamuutos tullut kuvaan.
Toivottavasti joku kirjottelisi mietteitään.
Luulisi että tällaiseen jo tarttuttaisiin, mutta ei. Voiko tuo olla ihan normaalia? Vuonna 2006 lääkärissä mitattu syke oli 55, eli siitä on reippaasti laskenut, synnytytin puoli vuotta sitten esikoiseni ja olen sen jälkeen laihtunut lähes 30 kiloa, urheillut olen entiseen verrattuna paljon ja ruokavaljo on nykyään hyvin terveellinen, siis täydellinen elämäntapamuutos tullut kuvaan.
Toivottavasti joku kirjottelisi mietteitään.