Hhehehhe miten noloa. Pipsalle ei mahdu suomikauppojen vaatteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nanna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nanna"

Vieras
On tota pipsan blogia hauska lukea. Kauhea tappelu taas alkamassa kun joku lukija kehdannutkin sanoa ettei pipsa löydä vaatteita noista kaupoista. no hei kyllähän sitä alkaa noin ajattelemaan kun koskaan ei ole mistään liikkeestä ostettuja vaatteita. vain sieltä ulkomailta. koska sieltä saa todella isoja kokoja. mä en edes usko että pipsa ostelee mitään 22 kokoisia vaatteita. toi on siis sen ulkomaisen kaupan koko. ja jos pipsan oma mittataulukko on oikein niin tuohan olisi koko 50 mutta sehän on nyt mahdotonta. ni mä sanon et toi pipsa ei kerro rehellisesti kokoaan. et varmaan ostaa isompia vaatteita kun 22.

Etteks te tajua et joku UK22 ei vastaa EU50. Noita kokoja on muutenkin hankala arvioida kun monessa paikassa on erilaiset kokomerkinnät. Voihan se ollakin että Pipsalle on joku vaate mennyt tuossa koossa mutta huomioikaa se ettei se ole silti sama suomalaisissa vaatemitoissa. Esimerkiksi kun itse tilasin ihan jenkkilästä saakka omaa kokoa olevan vaatteen niin olikin se tuplasti surempi. En silloin tiennyt että nuo koot ei pidä paikkaansa. Ja muistaakseni Pipsa on mutissut ostavansa tuolta Yours Clothingista kokoa 24 ja 26.

[QUOTE="viera";29373378]En ymmärrä tätä pipsa-jupinaa, mutta se on kyllä totta, että ei takuulla mahdu koko 50 tai 52, ennemmin 62...itse nimittäin kokoa 50-52 ja paljon pienempi[/QUOTE]

Komppaan tätä. Itse myös kokoa 50/52, ja todella paljon vähemmän tuota mahaa, ja paljon paljon kapeammat jalat. Ja ostan ihan normikaupoistakin vaatteita, esimerkiksi ginatricosta (sieltä ei kyllä housuja löydy, mutta perustopit ja neuleet, pitkähihaiset, muutamia bilepaitoja, koot XL ja XXL sopivia) veikkaisin pipsan kooksi 58-62, riippuen vaatten mallista.

Komppaan tätä. Itse myös kokoa 50/52, ja todella paljon vähemmän tuota mahaa, ja paljon paljon kapeammat jalat. Ja ostan ihan normikaupoistakin vaatteita, esimerkiksi ginatricosta (sieltä ei kyllä housuja löydy, mutta perustopit ja neuleet, pitkähihaiset, muutamia bilepaitoja, koot XL ja XXL sopivia) veikkaisin pipsan kooksi 58-62, riippuen vaatten mallista.
mä oon pipsalta joskus ostanut mekon minkä se on videolla esitellyt että tiedän sen menneen hänen päälleen, niin kokolapussa luki 22-24.

Etteks te tajua et joku UK22 ei vastaa EU50. Noita kokoja on muutenkin hankala arvioida kun monessa paikassa on erilaiset kokomerkinnät. Voihan se ollakin että Pipsalle on joku vaate mennyt tuossa koossa mutta huomioikaa se ettei se ole silti sama suomalaisissa vaatemitoissa. Esimerkiksi kun itse tilasin ihan jenkkilästä saakka omaa kokoa olevan vaatteen niin olikin se tuplasti surempi. En silloin tiennyt että nuo koot ei pidä paikkaansa. Ja muistaakseni Pipsa on mutissut ostavansa tuolta Yours Clothingista kokoa 24 ja 26.

Minä olen kokoa XL/XXL eli about kokoa 50. Yoursilta ostanut vaatteita koossa 18 ja 22. Eli sanoisin että tuo uk 26, ois eu kokotaulukossa 58.

tuolla onkin hyvä taulukko Size Chart | Size Conversion | US | Europe

Pipsa on todennäköisesti kokoa 58-60 (alaosa vaatinee koon 62?), mutta kyllä Suomesta noita kokoja löytyy. Tässä käpykolossakin, jossa asun, on naisten vaateliike, joka myy kokoja jopa 64:een asti.

Eli kyllä Poristakin silloin saa noita "Pipsa-kokoja".

mahtaa jotain vituttaa Pipsan rennon rempseä elämänasenne ja joka vähät välittää että jotakin nyt vituttaa joku kokoasia. Nyt se vain on tuo että "pipsa valehtelee kokonsa" kun taas toisena päivänä se on joku muu.

Jos saakin niin miksei sieltä sitten osta? Aina on vain tuo yksi ja sama kauppa.

Näin normaalikokoisena ihmisenä en ole löytänyt Porin kaupoista mitään kivoja vaatteita, joten isomman kokoiselle valikoima on varmaan vielä pienempi. Ulkomailta (itse tilaan ebaystä) saa usein kivoja ja erilaisia vaatteita halvalla. Yökerhoissa (jos noita Porin menopaikkoja voi sellaisiksi kutsua) on liiankin usein liian monella naisella samanlaiset vaatteet päällä.

Yhteistyössä