Heureka! Nyt mä tiedän miksi ne pitää BB:ssä koko ajan vettä siellä ammeessa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Tai luulen tietäväni... Ne saa aamulla vain tietyn ajan lämmintä vettä, siksi ne laskee sen ammeen täyteen mahd. kuumaa vettä ja ne jotka ei kerkee suihkuun, käyttää sitä ammeessa olevaa vettä peseytymiseen! Sitä tosin en tiedä, että miks ne ei laske sitä vettä pois ennen kuin seuraavana aamuna...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Onko kukaan älynnyt minkä takia Esa A käy aina laskemassa ulkosuihkusta sankoon vettä?

Koska BB on käskenyt tehdä niin. Kai sillä ehkäistään putkien mahdollinen jäätyminen tms. Kun ilmat alkoivat kylmetä niin tuli tuo käsky.

Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Se ammehan on ihan p...nen :x

Mä luulen, että se ei oo paskanen, vaan se vesi ja valaistus saa sen näyttämään siltä.

Toivottavasti näin :snotty:

no en mä kyllä oo kuullut tai nähnyt kenenkään sitä ammetta pesevän!!!! onko joku nähnyt jolla on 24/7??? siis eihän ne siivoo siellä ollenkaan mitään kukaan koskaan kauhee läävä.

Alkuperäinen kirjoittaja piina:

Mä luulen, että se ei oo paskanen, vaan se vesi ja valaistus saa sen näyttämään siltä.

Tuija moitti myös ammeen paskaisuutta ja samalla näytettiin tyhjää allasta, jossa keltaiset renkaat kyljissä
:snotty:

Sampon ja monen muun spermat kuivuneena.

aika huonosti luulet.
Ei sitä ainakaan kukaan oo pessyt.ihan keltanen se amme,ja voin vaan kuvitella kuin limaset reunat ja pohja siin on.Hyi

Sillon kun Cathy oksensi lavuaariin niin Saranna siivos sen vessanpönttöharjalla, ei niillä kellään tunnu olevan siivous/hygienia-asiat oikeen hallussa.

Yhteistyössä