Hese,mäkkäri ym..VS tavallinen grilli?

PahaSilmä
Mulla on noista grilleistä vaan huonoja kokemuksia. aina, kun joku ostaa semmosen porilaisen, niin hetken kuluttua se oksentaa. :$

Mäkkärissä on kuivat sapuskat. Hesessä voi syödä laiskana päivänä. Joskus pihvistä voi tulla sattuma. Yleensä se tulee minulle. Luunpala taikka rusto. :$

tossuliini
meillä on pakko mennä grillille jos haluaa grilliruokaa syödä kun ei ole mäkkäriä eikä heseä ,molemmat jyväskylässä mutta täältä saa keskustan grilliltä tosi hyviä hampurilaisannoksia ym :p

Nirppurotta laiskana
Mä tykkään meidän suosikkigrillin hampurilaisista...ykkönen on kokolihahamppari johon tulee PALJON katkarapuja :) Makkaraperunoista tms. en oo koskaan tykännyt.....kepab-perunat tai -salaatin saatan joskus ottaa.

Kyllä se tavallinen grilli on paras. Lempparini on perushamppari, kera ananaksen ja paistetun munan.

Oulussa vahingos tilasin joku aika sitten tuplaporilaisen ja se oli kyl perhe porilainen mun mielestä :D Jotenki oli tottunu et joka paikassa niin pienet annokset et varulta paras ottaa tupla...

en pysty syömään enään mitään tollasta,joka paikka varmaan myrkyttää ruuat ku saan aina sellasia hirveitä kutisevia isoja näppyjä kamalasti johonki! |O viimeksi olisin voinu purra nilkkani irti että olisin päässy siitä kutinasta,kuumotuksesta ja näpyistä eroon prkl |O

Yhteistyössä