Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minua vituttaa kuntosalilla ihmiset jotka ei saa suutaan auki.VARSINKAAN lapsille. Jos mun lapsi istuu jonkun kuntoilijan kaapin edessä niin saa sanoa että anteeksi, mun kaappi olis siinä, siirtyisitkö hieman?
MUTTA EI!!! Jurotetaan ja tungetaan siihen eikä VAHINGOSSAKAAN sanota mitään.
Ei lapset oo idiootteja. Kyllä ne ihan ymmärtää kun niille puhuu.
vaiha saliaei vaiskaan...mut mua taas ärsyttää juoruavat akat salilla,ja ne jotka kupeksii laitteissa ja puhuu puhelimeen.Tai tullaan laitteeseen vaikka on varattu,tai kosketaan jo varattuihin painoihin
Juuh, kiristää kaalista, pitää jaksaa hoitaa eräitä asioita surun keskellä, päähän koskee ja väsyttää.
¨nään punastaJoo entäs hengailevat teinit aipodiensa kanssa....?
Voimia, voi kun voiskin vaan heittää velvollisuudet huitsin nevadaan välillä ja surra.
Joillaki kumma tapa lokeroida ihmisiä tiettyihin "kasteihin"..Ei voida hyväksyä,että kaikki ei tee vaan asioita samalla tapaa,ku he itte...
Ihmiset(tässä tapauksessa koululaiset),jotka eivät tiedä missä sillä pyörällä poletaan ja saako sen koko pyörätien vallata,ettei pääse ohi. Sitte nää(teinit) jokka sauhuttelee tuolla päiväkoti/eskarin "portin" pielessä..
Löytyhän näit vitutuksen aiheita sittekki....