Herrrmo menee...(ukkokultaan)

20.11.2007
39
0
6
Miten voi 34-vuotias mies olla ajoittain lapsellisempi kuin 4-vuotias??Meinas aamulla palaa hermo, kun ukolla kello soi varmaan 10 kertaa ja yks vaan inisee, että en jaksa nousta!! Vittu mulla loma, ja kun poikakin ois just tänä aamuna nukkunu pitempään, niin heräsin sitte aikuisen miehen kitinään eikähän sitte sellasen vitutuksen jälkeen enää nukuttanu! |O |O

Nojoo, tästä tämä taas helpottaa, kiitos :ashamed:

Miehet!
Meidän isännällä on 3 herätystä (2 kännykkää ja kelloradio) ja jokaisessa on se oma piipitysäänensä! Joka tanan aamu semmonen tiluliiii tittidii piip piiip pippadaa konsertti, kun kännykät herättää 5min välein (tottakai eriaikaan) ja kello radio ulvoo! Vttu stna se raastaa hermoja!

Hei meillä on kanssa samanikäinen aamutorkku.

Mua on alkanut ihan tosissaan sapettamaan että kun itselläni työt alkaa 10 niin minä olen aina se joka vie poikia kouluun ja mies nukkuu...(on yrittäjä kanssa)

Hitto :kieh:

joo ja meillä ukkol laittaa kellon soimaan, ja paha äänisen sellaisen, sit jos ei saa unta tai jotain tulee tänne tupaan nukkumaan ja jättää kellon makkariin, arvatkaa ottaako kupoliin kun se alkaa rääkyä että: kukko kiekuu nyt töihin

Pahinta on se, että kun mie herään aiemmin, yritän nimenomaan herätä niin, ettei toiset häiriintys. Jotenkin vaan taas oletin, että ukkoki ajattelis minua samoin. Toisaalta ukko pystyy nukkumaan vaikka seisaaltaan, jos niikseen tulee, ei se häiriinny vaikka pommi korvan juuressa räjähtäis |O

Juuri huomasin tästä yhden hyvän puolen siinä, että mies on suurimman osan ajasta matkatyössä, eikä ole kotona aamuisin herätyskellojensa kanssa!
Toisaalta minä herään joka aamu 7.30, soi kello tai ei. Joskus olisi mukava nukkua pitkään, mutta sisäinen herätyskello soi aina samaan aikaan, enkä sitten viitsi jäädä makoilemaan.

Yhteistyössä