herraguud, meidän lapsen 2v kylkiluut näkyy..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

emma

Vieras
Huomasin tuossa kun vaatteita vaihdoin ja juoksi hetken vaippasiltaan, kuinka laiha onkaan.. siis järkky, poika ollut aina tosi nirso ruuan kans, syö vain tiettyjä ruokia ja silloinkin saa tehdä sirkustemppuja että alkaa ruoka mennä suuhun ja varsinkin välipaloja vaikee keksiä kun ei mikä tahansa kelpaa. Mut ei hitsi vie, täytyy laittaa kyllä poika nyt lihotuskuurille, kohta 2v neuvola ja nehän pistää sossun tarkastamaan meidän jääkaapin jos tuollasena näkevät pojan..

meillä 1,5v poika.tein saman havainnon ykspäivä.
painoa oli 1,5v neuvolassa 11,2kg ja pituutta 84cm .lääkärin mukaan hyvin kasvaa.mun mielestä taas on anorektisen näkönen :ashamed:
syö PALJON ja söis kokoajan jos sais.

sama vika meidän pojalla 3v. 3kk, 105cm ja rapiat pitkä ja painaa 15kg. Kasvaa kuitenkin tasaisesti omalla käyrällään, neuvolassa on kyllä puhuttu kun syöminen ei ole pojan lempipuuhaa...

Kröhöm enää ei kyllä uskoisi :laugh: mut minä oon ollu lapsena aivan älyttömän laiha just kylkiluut paistaa joka valokuvassa missä ei oo paita päällä. Äiti juotti kuohukermaa ja syötti voita et lihoisin :D no se alko vaikuttaa vasta nyt :laugh: mun muksut on ihan samaa kaliberia laihoja rimpuloita vaikka syövät kuin hevoset. Ei kannata ottaa turhia paineita.

Alkuperäinen kirjoittaja PS:
sama vika meidän pojalla 3v. 3kk, 105cm ja rapiat pitkä ja painaa 15kg. Kasvaa kuitenkin tasaisesti omalla käyrällään, neuvolassa on kyllä puhuttu kun syöminen ei ole pojan lempipuuhaa...

Huh, teillä on todella laihoja lapsia. Meidän pojallakin luut vaan törröttää, mutta painoa on silti n. 20 kg. Pituutta hiukan alle 120 senttiä.

Meillä kans näkyy kaikilla lapsilla vaikka varsinkin esikoinen ja kuopus syövät todella hyvin! Keskimmäisestä en nyt oo ollenkaan yllättynyt, että luut töröttää kun syö niin huonosti :/

Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Alkuperäinen kirjoittaja PS:

Huh, teillä on todella laihoja lapsia. Meidän pojallakin luut vaan törröttää, mutta painoa on silti n. 20 kg. Pituutta hiukan alle 120 senttiä.

Juup laiha jannu on. Etenkin, kun tuon samanpituinen kaksossisko painaa 19kg. Hirvee stressi pojan syömisistä, kun mikään ei maistuis, paitsi liha ja makkara.