Herpes!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja damaged
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

damaged

Vieras
Olen raivoissani! Olen tapaillut yhtä miestä hetken aikaa, ja viime kerralla oltiin ilman kortsua jonkin aikaa, annoin hänelle myös suuseksiä. Sen jälkeen kysyin ettei hänellä vain ole mitään tauteja, ja sanoi ettei tietääkseen ole...

No, nyt on sitten aivan järkyttävä tilanne tuolla alhaalla!! Kävin lääkärissä, ja sanoi että sukupuoliherpekseltä vaikuttaa, sain lääkeet.... Sanoi että selkeästi vielä siis uusi tartunta, koska oireet niin ärhäkät.

Miten te muute elätte tällaisen kanssa? Onko mahdollista että tuo mies valehteli minulle? Kyllä kai sukupuoliherpes kaikilla alkuvaiheessa jotain oireita on aiheuttanut??

Miten te muute elätte tällaisen kanssa? Onko mahdollista että tuo mies valehteli minulle? Kyllä kai sukupuoliherpes kaikilla alkuvaiheessa jotain oireita on aiheuttanut??

Täällä kohtalotoveri, joka sai herpeksen reilu kolme vuotta sitten. Vakituiselta kumppanilta ilmeisesti, joka ei tiennyt kantavansa virusta. Tietty on mahdollista, että mies on sulle valehdellut, mutta aivan yhtä mahdollista on, että hän ei oikeasti tiennyt kantavansa virusta. Se ei todellakaan oireile kaikilla, mutta voi tarttua myös oireettomana. Todennäköisintä tartunta on saada rakkulavaiheessa. Virus on joko oireellisena tai oireettomana ainakin 20 prosentilla suomalaisista aikuisista. Ihan samasta asiasta kysymys kuin huuliherpeksessä, ei sekään kaikilla oireile, vaikka on olemassa yli 90 prosentilla väestöstä.

Täällä on muitakin ketjuja aiheesta, esim. sukupuolitaudeista. Niissä on käsitelty herpestä paljon. Se on kiusallinen vaiva, mutta lääkkeillä hallittavissa ja ajan myötä yleensä rauhottuu. Myöhemmät tulehdukset ei ole niin ärhäköitä ja todennäköisesti oireilu hellittää myös siitä, kun opit elämään asian kanssa etkä stressaa siitä. Voimia!

Viimeksi muokattu:
Olen raivoissani! Olen tapaillut yhtä miestä hetken aikaa, ja viime kerralla oltiin ilman kortsua jonkin aikaa, annoin hänelle myös suuseksiä. Sen jälkeen kysyin ettei hänellä vain ole mitään tauteja, ja sanoi ettei tietääkseen ole...

No, nyt on sitten aivan järkyttävä tilanne tuolla alhaalla!! Kävin lääkärissä, ja sanoi että sukupuoliherpekseltä vaikuttaa, sain lääkeet.... Sanoi että selkeästi vielä siis uusi tartunta, koska oireet niin ärhäkät.

mahdatkohan tapailla exääni...

Viimeksi muokattu:
Mä sain herpeksen suuseksissä suht uudelta miesystävältä noin nelisen kk sitten. Hänellä oli huuliherpes, joka ei ollut aktiivisena silloin. Tarttui siis mun alakertaan. Mä olin ihan raivoissani ja surullinen silloin ( en miehelle vaan elämälle) mutta pikkuhiljaa asiaan on sopeutunut. Mulla ei ole oireillut rajun ensioireilun jälkeen uudestaan. Tsemppiä =)

Yhteistyössä