Herpes

• Viestiketjun aloittaja kyselisin
  • Ensimmäinen viesti
Martta
Mulla on ollut huuliherpes monta vuotta se saattaa olla monta kk ettei tule ollenkaan sitten on aikoja kun tuntuu että on jatkuvasti. Se on virus mikä "uinuu" välillä kun sen on kerran saanut sen todennäköisesti saa toistekin. Mulla ainakin stressi laukaisee usein. Pitkään käytin Zoviraxia. mutta taisin tulla sille immuuniksi ja sitten vaihdoin sen Vectaviriin.
Mitä nopeammin sen hoidon saa alettua sen nopeammin tehoaa, toisinaan jos se on alkanut yöllä nukkuessa niin aamulla rakkula on jo niin iso että kestää kauemmin parantua.
Viimeisin keksintö siihen on tuo Compeed laastari se on tehokas pysäyttämään rakkulan kasvun, mutta mulla on senverran herkkä iho ettei se kestä niin pitkään käyttöä kun pitäisi, joten olen pitänyt vain muutaman päivän kunnes se rakkula on vähän parempi ja sen jälkeen käyttänyt Vectaviria niin olen huomannut, että mulla henkilökohtaisesti on toiminut tuo systeemi ja paranee huomattacvasti nopeammin.
Ikävä vaiva ja todella kipeä välillä on ihan pakko ottaa jopa särkylääkettä mutt ase myös on poistanut tulehdusta.

Yhteistyössä