Herpes taas!APUA?!

Eli mitäs ne oli ne uudet lappuset joita pysty laittaan herpeksen päälle ja teki "huomaamattomaksi"?oisko hintatietoa?
Mulla siis taas niistäminen teki herpeksen nenään ja nyt sit taas valtava ...kohta varmaa koko sierain umpeutuu \|O
Mitäs kannattis ostaa ?zovirax itellä eikä näytä enää "toimivan"...
Kiitos!
 
Mä tykkäsin niistä laastareista, alkuun oli hankala saada paikalleen mutta kun hommaan oppi niin kävi helposti. En muista hintaa, mutta kalliimpi oli kuin rasva. Ostan silti uudestaan seuraavalla kertaa, ei se herpes niin usein tule että vararikkoon veisi.

Tykkäsin niistä siksi että kun laastarin laittoi paikalleen niin rakkulan saattoi "unohtaa", ei koko ajan tarvinnut varoa niistäessä, naamaa pestessä, syödessä yms. Rakkula parani suunnilleen samassa ajassa kuin yleensä rasvojen avulla. Ei mitenkään erityisen huomaamattomia kyllä ne laastarit ole, tai sitten pitäisi saada tosi rypyttömästi paikalleen, mutta huomaamattomampia kyllä kuin se peukalonpään kokoinen rakkula missä kerros rasvaa. ;)

Vinkki jos laitat laastarit: tähtää se laastarin keskikohta rakkulan keskikohtaan. Siis että joka puolelle jää "ylimääräistä" laastaria, kun se rakkula tahtoo alussa varsinkin kasvaa...

Muoks. niin siis apteekista ostin, en tiedä myydäänkö muualla.<br><br>
 
mulla ei rasvat auta. tuo laastari on mun mielestä ihan säälittävä. se on vaan kelmu joka suojaa sitä herpestä (että se auttaisi, se pitäisi laittaa todella aikaisessa vaiheessa), siinä ei ole mitään vaikuttavaa ainetta (näin apteekkari sanoi), joten se ei nopeuta herpeksen paranemista muuten kuin pitämällä sen puhtaana. näitä en käydä muuten kuin yöllä.

jos herpeksiä on useinkin niin lääkäriltä voi hakea reseptin suun kautta syötäviin herpeslääkkeisiin. itse hain niitä (n4e/paketti) mutta en vielä ole ehtinyt niitä käyttää. lääkäri sanoi että jos nekään ei auta ja herpeksiä tulee hyvin usein, niin on olemassa myöskin estolääkitys.
 
Minkänimiä se laastarit on?ja saakohan semmosta laitettua tohon sieraimeen,siis osittain sisällä/osittain ulkona?
tosiaan zoviraxia nyt kayttäny ja tuntuu ettei toimi,laitoin heti ko kihelmöinti tuli mut kyl toi taas paisu kunnolla.sitä ennen käytin sitä toista jonka nimeä en yllättäen nyt muista,mut sen kans kävi sama juttu et "menetti tehonsa"...voiko niille tulla immuunix? :ashamed: :whistle: <br><br>
 
Compeed on laastarin nimi. En tiedä saako laitettua tuollain osittain nenään, tarvii varmaan vaan kokeilla ja sitten laittaa rasvaa lisäksi jos laastari ei yllä tarpeeksi pitkälle.

Mitään vaikuttavaa ainetta siinä ei ole mutta teho perustuukin siihen että sitä rupea ei pääse syntymään rakkulan päälle, kun ei ole ilman kanssa tekemisissä. En minäkään siihen uskonut ennen kuin kokeilin. Samassa ajassa rakkula parani kuin rasvojen avulla. Suurin etu oli juuri se ettei kipeää rakkulaa tarvinnut koko ajan varoa vaan laastari suojasi sen.
 
tipu

Teepuuöljy tehoaa haavoihin ja herpekseen. Mulle ei kehittynyt viimeks ollenkaan koko kukoistukseensa kun laitoin ajoissa. Purnukassa lukee ettei saa laittaa suuhun, mutta huuleen voi kuitenkin huoletta laittaa vaikka sitä sitten nuoleskelisi vahingossa. Saa luontaistuotekaupasta, tai esim. Stockan kosmetiikkaosastolta.
 
Vektavir on tehokkain rasva. Ja kun sen laittaa heti, kun tuntee herpeksen olevan tuloillaan, se pelastaa koko vaivalta, sitä pattia ei edes tule. Ja jos se pääsee tulemaan, eli rasvaa ei ole mukana tms, niin Vektaviria ku laittaa säännöllisesti, yötä päivää pattiin, niin se on kolmessa päivässä ohi ja pysyy pienenä. Laitan herätyskellon soimaan 3-4 tunnin välein ja vaihdan rasvan myös yöllä. Ja toimii. Kokeilkaa. =)
 
Minä ainakin olin tyytyväinen Compeed-laastariin, kun viimeks oli herpes. Mielestäni se auttoi myöskin kipuun, ainakaan se herpeskohta ei repeillyt esim. nauraessa siten kuin se yleensä tekee. Aluksi oli vaikea saada laitettua se ihan rypyttömästi, mutta äkkiä sen tekniikan oppi :)
 
mulla oli kans muutama viikko sitten herpes huulessa,ja ekaa kertaa kokeilin niitä compedin laastareita,ekaks oli vähän hankalaa ja tuli pari kertaa ryppyjä ni näky aika hyvin,mut äkkiä sen tekniikan oppi,ja mun mielestä paljon siistimpi ku löntti rasvaa huulessa,varsinkin kun on asiakaspalvelussa.ja en tiiä sit onko siinä mitään ainetta vai ei,ohjeen mukana tulleen lapun mukaan on jotain mutta mulla se kyllä autto kipuun,meinaan pattia ihan särki mutta laastari vei kivun ja ei tarvinnu joka hetki miettiä kun se oli suojattuna sillä laastarilla,jos jotain miinusta niistä pitäis hakea ni mulla ainakin irtos se samantien kun söi tai joi jotain ja hinta on aika hunajainen 10e 15kpl:tta.
 

Yhteistyössä