Herpes alapäässä ja laihdutus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Varmasti tulee monta vastausta, mutta kysynpä kuitenkin...

Mulla on ollut jo vuosia herpes, joka alussa oireili kerran kuussa, väheni sitten kertaan max kahteen vuodessa. No nyt sit on jonkun aikaa oireillut taas kerran kuussa :( Ruokavalio on terveellisempi kuin ennen, harrastan liikuntaa (mitä en tehnyt ennen) ja ei pitäisi stressiäkään olla. Eli kaikki "laukaisevat" tekijät ovat mukamas poissa. Voisko mun laihdutus ja siitä johtuva energiavaje jotenkin laukaista ton useammin?

Utelen vaan, josko ois muita saman asian huomanneita :)

Mulla herpes on ollut piilossa jo yli kaksi vuotta *koputtaa puuta* enkä ole oireillut laihdutuksesta, raskaudesta tai synnytyksestä huolimatta vaikka olin siitä aivan varma (ennen oireili noin 3 kertaa vuoteen).
Mutta tiedän että sen voi hyvinkin laukaista vaikka pelkkä flunssa, joten kyllähän toi laihdutus on täysin mahdollinen.

Tsemppiä laihdutukseen, on ihan tarpeeksi ikävää puuhaa muutenkin, mutta herpeksen kera varmaan melko tuskaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos vastausksista! Kaipa mä tästä joskus vuoden päästä oon tavoitepainossa niin näkee sitten, että helpottaako :D

Olen noudattanut tiukasti laihdutusohjelmaani ja laihdun kilon viikossa joten tuo vaiva tulee varmaan tästä rääkistä.
Ei ole aktivoitunut, raskaudessa/synnytyksessä, yli 15 vuoteen ja silloinkin vain muutaman kerran aiemmin. Uskon että menee jälleen ohi, kun tilanne normalisoituu.

Yhteistyössä