hermot menee vakituisen kanssa jota sijaistan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kökköliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kökköliini

Vieras
siis oikeesti... olen nyt tehnyt sijaisuutta, ja tämä vakituinen kenen sijaisena olen käy joka hemmetin viikko vähintään kerran norkoilemassa ja kommentoimassa. pelkää ilmeisesti paikkansa puolesta koska olen pärjänny ihan kivasti työssä mistä ei ole kokemusta yhtään.

miten sanoa hänelle kauniisti että hällä on sentään vakituisen paperit ja mulla ei ja en todellakaan ole viemässä hänen työtään, mutta pakkohan mun on työni nyt kunnolla tehdä eikä vain olla ja odottaa päivää parempaa.

|O

Millä lomalla hää on, jos aikaa norkoilla jok´ikinen viikko siellä?
Mulla kävi niin, että kuka oli mun paikalla ollut ennen kävi alkuun vähänväliä "tsekkaamassa pärjätäänkö"... aluksi tietenkin ystävällistä, sitten alkoi jo vituttaa... kaikki kun olisi pitänyt tehdä hänen tavallaan. Lopulta sanoin hänelle suoraan, että nyt ois aika päästää irti, koska itse olet siirtosi tehnyt. Sitten poraskin jo käytävällä, miten kiittämätön olen ja ei ois halunnu lähteä jne... Mutta käynnit sentään harveni.

Alkuperäinen kirjoittaja mitä?;25962581:
Millä lomalla hää on, jos aikaa norkoilla jok´ikinen viikko siellä?
Mulla kävi niin, että kuka oli mun paikalla ollut ennen kävi alkuun vähänväliä "tsekkaamassa pärjätäänkö"... aluksi tietenkin ystävällistä, sitten alkoi jo vituttaa... kaikki kun olisi pitänyt tehdä hänen tavallaan. Lopulta sanoin hänelle suoraan, että nyt ois aika päästää irti, koska itse olet siirtosi tehnyt. Sitten poraskin jo käytävällä, miten kiittämätön olen ja ei ois halunnu lähteä jne... Mutta käynnit sentään harveni.
sairaslomalla. just tuo että kaikki pitää tehdä niin kuin hän ja ei saa edes ehdottaa muutoksi kun oikeesti se on tehy kaikki laskupohjat ym päin pyllyä tällä koneella....

Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;25962605:
sairaslomalla. just tuo että kaikki pitää tehdä niin kuin hän ja ei saa edes ehdottaa muutoksi kun oikeesti se on tehy kaikki laskupohjat ym päin pyllyä tällä koneella....

:laugh:

Mulle on kerran tullut nainen neuvomaan ELÄKKEELTÄ, kuinka päin pitää kirjekuoret vetää siitä avaajalaitteesta. (mikä sen pyöriväteräisen värkin nimi siis ikinä onkaan) Tyyppi oli moikkaamassa entisiä työkavereitaan ja oli pyörtyä kun näki et kesäkäsi laittoi osan kuorista ihan väärin päin!! :D

|O[QUOTE="tii-";25962642]Voisitko sanoa asiasta pomollesi? Minusta olisi varmasti tosi ahdistavaa sanoa, että pysyisikö poissa häiritsemästä.[/QUOTE]sanoinkin, ja pomot on huomannu saman. aikovat hoitaa asian jotenkin, mutta |O

Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;25962667:
|Osanoinkin, ja pomot on huomannu saman. aikovat hoitaa asian jotenkin, mutta |O

Kuten kirjoitin tuonne ylemmäs. Vaikka akka saikin kauhean marttyyrikohtauksen, niin olin tyytyväinen että sanoin (ja sanoin mielestäni rakentavasti). Siinä kiireessä ja stressissä, kun hän kävi vielä nostattamassa verenpainetta, en olisi jaksanut päsmäröintiä enää pidempään. Sano samalla tuo,. etten todellakaan ole viemässä hänen työpaikkaansa. Joskus on itse toimittava, kun pomossa ei ole munasarjaa.