Hermot menee täällä.

• Viestiketjun aloittaja kalamama harmaana
  • Ensimmäinen viesti
kalamama harmaana
Nyt on 6kg lähtenyt painoa eikä se näy missään. Vyötärönympärys ja reiden ympärys tasan samat kuin alottaessa. \|O \|O \|O \|O \|O
Jossain sanottiin että "Viiden kilon painonpudotus merkitsee useimmissa tapauksissa sitä, että voit siirtyä käyttämään yhtä kokoa pienempiä vaatteita." No eipä sit tässä tapauksessa!!!! Mistä se oikein lähtee tuo paino mulla!!!??

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.03.2006 klo 22:27 kalamama harmaana kirjoitti:
Nyt on 6kg lähtenyt painoa eikä se näy missään. Vyötärönympärys ja reiden ympärys tasan samat kuin alottaessa. \|O \|O \|O \|O \|O
Jossain sanottiin että "Viiden kilon painonpudotus merkitsee useimmissa tapauksissa sitä, että voit siirtyä käyttämään yhtä kokoa pienempiä vaatteita." No eipä sit tässä tapauksessa!!!! Mistä se oikein lähtee tuo paino mulla!!!??
Aika jännää... Mie en kyllä osaa mitn sanua...:ashamed: Muutaku tsemppiä vaan! Kyllä se varmaan kohta alkaa näkymään muuallakin kuin vaan vaa'assa! :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.03.2006 klo 22:27 kalamama harmaana kirjoitti:
kyllä se siitä rupeaa näkymään ja tuntumaan ;) ja riippuu vielä siitä paljonko sitä ylipainoa on..
mä en kans huomannu itessäni mitään eroa 5kilon jälkeen, 10kiloa rupes jo näkymään kunnolla, sitten tuli jo kommenttia. ja nyt 27 tiputetun kilon jälkeen vaatekoko on pienentyny 54 -> 42/44:) joten kärsivällisyyttä vaan :wave: :wave:

Yhteistyössä