Hermot menee lapsiin, taas...

Koko ajan tapellaan, huudetaan ja pienin koskee joka paikkaan |O |O |O
Eilen olikin liian hyvä päivä, kaikki oli kiltista ja leikki keskenään ja mäkin jaksoin touhuta. Tänään en oo mitään saanu aikaan kun en oo ertuomaroinniltani ehtinyt. Tulispa ukko jo kotiin, niin voisin lähteä vaikka kellariin istumaan. Kunhan sais olla rauhassa...
 
Sama meininki täällä.

Uskallanko vielä kehua. Pistin koko remupoppoon pihalle. Ja olen ollut jo 20min yksin, (mitä nyt ovenraossa 5 kertaa. ) ja kohta on akkuja ladattu sen verran että jaksan illan erotuomarina.
 
Niin menee minullakin, mutta tälläkerta tuohon naapurin poitsuun.
Olen jo useamman kerran käynyt sanomassa ettei meillä tarvitse huutaa, mutta kohta taas desibelit nousee ja sitten on vaikea ymmärtää ettei likan huoneeseen ole mitään asiaa jos ei ole itse paikalla, mutta taas kuulevat olevan sielä, kun ovat hakeneet leleuja siellä.
Kohta varmaan häädän heidät ulos.
 
Juuh, tuttu juttu myös meillä mutta mies onneksi on kotona kaverina. Meillä tuo 4 vuotias huudattaa tuota mejän 3 vuotiasta monasti päivässä eikä se usko mitään vaikka miten päin yrittäs... Meillä tuo on ihan jokapäiväistä :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:
Toivottavasti pystyt ajattelemaan, että ei aina, eikä joka päivä tarvitsekaan saada sen kummempaa aikaiseksi :)
No pystyn juu, ois vaan ollu tarpeen saada petivaatteet pestyä, kun ollaan toivuttu ykätaudista. Mutta olkoon, ukko saa ripustaa lakanat kun tulee kotiin, varmaan saan jossain vaiheessa ne sinne koneeseen asti...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:
Toivottavasti pystyt ajattelemaan, että ei aina, eikä joka päivä tarvitsekaan saada sen kummempaa aikaiseksi :)
No pystyn juu, ois vaan ollu tarpeen saada petivaatteet pestyä, kun ollaan toivuttu ykätaudista. Mutta olkoon, ukko saa ripustaa lakanat kun tulee kotiin, varmaan saan jossain vaiheessa ne sinne koneeseen asti...
Niin just, oikea asenne =)

 

Yhteistyössä