hermot lomalle???

Mulla olis ISO ongelma. Olen aina ollut ystävällinen ja pitkäpinnainen mut nyt kamala pirtti-hirmu... tunteet jyllää kuin lintsin vuoristoradas... :( tuiskahdan ja huudan helposti ja toisaalta taas itkukaan ei joskus oo kaukana... illalla paha mieli kun on tullut huudettua lapsille ja miehellekin silloinharvoin ku se on kotona... auttaisko vitamiinit, vois olla joku puute.. eikös b-vitamiini ainaski ole hyvä tälläseen? Onko teillä kokemuksia tai neuvoja sillä niitä nyt tarvittais... :'(

liini75
Minulla on ihan sama ongelma ja se todella vaivaa meidän koko perhettä. Siksi olen varannut ajan psykologille ja odotan, että pääsen purkamaan kaiken pahan olon ulos.

Olen niin väsynyt ja pinna kireällä, vaikka meillä ei ole kuin yksi lapsi.

pallomaha harmaana
vitamiinit varmaa ok
Mulla toimii parhaiten urheilu. Vaikka ois kuin väsy ja paska fiilis. Kun vaan saa raahattua ittesä kunnon hiki lenkille/jumpalle, niin johan on iloisempi ja parempi mieli!!!

ei ap
Joo kyllä lenkille meno auttais, mutta ilman kakaroita please ! Ja niitä kun en saa mihinkään niin usein kun haluaisin. Kerran viikossa käyn ratsastamassa ja se on ihan ehdoton henkireikä kyllä. Mutta eipä se tunti viikossa ole tarpeeksi.

mulla on helppoo ku saan lähtee just silloin ku haluan, mut harvoin tulee mentyä. on joku täydellinen-äiti-syndrooma, en voi jättää lapsia yksin muuta ku ratsastuksen ajaksi minäkin ja silloinki mies saa pakottaa ja hoputtaa että edes ehdin ku lähteminen on niin hankalaa. ja toisaalta ku kuuntelee muiden juttuja ni meillä on mielettömän helpot lapset, molemmat nukkuu täyden yön, pienempiki nukkunu jo kuukauden vanhasta vähintää 8 h eikä huuda ilmavaivoja. toisaalta meillä lapset alle vuoden ikäerolla et kai sekin verottaa... syöttö ja vaipparumba! =)

Yhteistyössä