A
ap
Vieras
Hei!
Mietin tässä tällaista asiaa.
Minulla on pieneen lapseen (2v 7kk) hermot kireällä suht kokoajan.
En tiedä missä menee vikaan. Kun hermo menee tulee huudettua pienelle
Vapaa aikaa mulla on kuitenkin suht usein, mutta silti.
Onneton olo kun aina tajuaa taas huutaneensa.
Mietin että ehkä on vaan jotenkin epäonnistunut ja saamaton olo äitinä, etten osaa kasvattaa pientä lastani oikein. Ja puran sen sitten lapseen. Kun huomaan että taas on menty metsään, niin mulla palaa hermot ja se epäonnistumisen tunne purkautuu lapseen huutamisena ja hemoiluna, kun en saa kontaktia tarpeeksi. Tiedän ettei tämä paranna tilannetta mitenkään että huudan lapselleni...
Lapsi on ihastuttava ja suht rauhallinen, normaalia uhmaa on jo toki vähän.
Jotenki tämä tilanne vaan on tällainen, ja haluaisin jotenkin sen korjata...
Sääliä tai hyväksymistä en hae, haukkuja vielä vähemmän, niitä osaan itsekin itselleni antaa.
Halusin vain asiasta jotain Asiallista kommenttia ja sen että mitä tälle tilanteelle voi, ja onko jollain samanlaista.
Minä rakastan lastani enemmän kuin ketään muuta, miksi sitten en vain osaa olla hyvä äiti
Mietin tässä tällaista asiaa.
Minulla on pieneen lapseen (2v 7kk) hermot kireällä suht kokoajan.
En tiedä missä menee vikaan. Kun hermo menee tulee huudettua pienelle
Vapaa aikaa mulla on kuitenkin suht usein, mutta silti.
Onneton olo kun aina tajuaa taas huutaneensa.
Mietin että ehkä on vaan jotenkin epäonnistunut ja saamaton olo äitinä, etten osaa kasvattaa pientä lastani oikein. Ja puran sen sitten lapseen. Kun huomaan että taas on menty metsään, niin mulla palaa hermot ja se epäonnistumisen tunne purkautuu lapseen huutamisena ja hemoiluna, kun en saa kontaktia tarpeeksi. Tiedän ettei tämä paranna tilannetta mitenkään että huudan lapselleni...
Lapsi on ihastuttava ja suht rauhallinen, normaalia uhmaa on jo toki vähän.
Jotenki tämä tilanne vaan on tällainen, ja haluaisin jotenkin sen korjata...
Sääliä tai hyväksymistä en hae, haukkuja vielä vähemmän, niitä osaan itsekin itselleni antaa.
Halusin vain asiasta jotain Asiallista kommenttia ja sen että mitä tälle tilanteelle voi, ja onko jollain samanlaista.
Minä rakastan lastani enemmän kuin ketään muuta, miksi sitten en vain osaa olla hyvä äiti