Hermo palaa... avautumista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rontsonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rontsonen

Vieras
Ei tartte olla kun vartti koiran kans ulkona niin täällä on jo kaaos päällä. Äijä vaan kattoo telkkua, tytöllä 8 kk kauhee tukko paperia suussa, poika riehuu hulluna ja mitään ei vahdata vaan poika repii kaiken alas jolloin tuo tyttö saa myös kaiken suuhunsa. Toi helkkarin digiboxi vaan pahensi äijän telkunkattomista, tekis mieli heittää koko toosa seinään. Mitään se ei enää kuuntele ja ärähtelee vaan vihasesti jos yrittää kesken jonkun turhanpäiväsen ohjelman jutella!!!

Oli pakko avautua tänne tai ois taas tullu megariita!

Joo siis käyn kyllä jumpassa yms. usein purkautumassa ja oon myös vetäny niin pitkiä lenkkejä et ei pitäis ärsyttää... Mutta tuloksena se et pitäis varmaan vetää viis tuntia ja kaatua suoraan sänkyyn ennenku mulle tehois. Toi digiboxi saa mun sapen kiehuun!

Alkuperäinen kirjoittaja rontsonen:
Joo siis käyn kyllä jumpassa yms. usein purkautumassa ja oon myös vetäny niin pitkiä lenkkejä et ei pitäis ärsyttää... Mutta tuloksena se et pitäis varmaan vetää viis tuntia ja kaatua suoraan sänkyyn ennenku mulle tehois. Toi digiboxi saa mun sapen kiehuun!

Onko miehelläsi kuitenkin työpäivä takana ? Mielestäni ihmisellä on oikeus katsoa tellua työpäivän jälkeen. Mutta ymmärrän kyllä sun pointin, meillä on olleet aikanaan myös 1 ja 3 veet lauteilla ja tiedän mitä jälkeä siitä syntyy. Toinen halaus.

Ja mulla siis ei ole ollut työpäivä takana ja siivous...hmmm. Miks aina muka miehen työ on rankempaa! Ja olin vartin pois! Ja miehellä ihan yhtä lailla harrastuksia kun mullakin... Kyllä luopuisin heti telkasta!!!

Yhteistyössä