Herkutteluaamiainen *kuvia*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkoista aamua!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aurinkoista aamua!

Vieras
Tänään tarjolla aamupalaksi herkkuaamiaista.

12016857.jpg

Tuoreita, vastapaistettuja porkkanasämpylöitä, karjalanpiirakoita, amerikkalaisia pannareita. Kanelisokeria, juuri tehtyä marjahilloa, kermavaahtoa, turkkilaista jugurttia, muroja, limemarinoitua hedelmäsalaattia ja juuri leivottuja ranskalaisia aamupalamuffinsseja.
Keitettyjä luomumunia, munavoita, levitettä, kahta erilaista lohisalaattia, metsäsienisalaattia, lämminsavulammasta, leikkeleitä, juustoja, vihanneksia.

Juomana tuoremehuja, kahvia, haudutettua teetä, kaakaota.

12016859.jpg

Hyvää huomenta!

Nice. Mä vedin just vähän jo kuivahtanutta pääsiäislimppua oivariinilla naamaan, kipeä, kitisevä vauva jaloissa roikkuen. Saiskin jotain tollasta ja vielä oikeen istua rauhassa syömään..........

[QUOTE="vieras";28275432]Nice. Mä vedin just vähän jo kuivahtanutta pääsiäislimppua oivariinilla naamaan, kipeä, kitisevä vauva jaloissa roikkuen. Saiskin jotain tollasta ja vielä oikeen istua rauhassa syömään..........[/QUOTE]

Nää vastaukset aina niin huippuja :D voi voi sentää

[QUOTE="qwerty";28276021]Nomeinaatte että valkoinen paahtis ja muu pelkkään vehnäjauhoon tehty on superterveellistä?
Kattokaa jenkkejä....[/QUOTE]

Ehkäpä ap ei joka päivä syökään moisia?

Otsikossa jo luki, että HERKKUaamiainen...

"Keitettyjä luomumunia, munavoita, levitettä, kahta erilaista lohisalaattia, metsäsienisalaattia, lämminsavulammasta, leikkeleitä, juustoja, vihanneksia" Joo, ihan järkyttävää hiilarihöttöä! :D

Hyvältä vaikuttaa ja kelpaisi moinen aamiainen minullekin :)

Mitäs aamiasella olisi pitänyt olla? Olisiko esimerkiksi suomalaisten hotelliketjujen herkkuaamiainen parempi, kananmunajauhoista valmistettua munakokkelia, prinssi"nakkeja","liha"pullia, tomaattia, kurkkua ja halvinta mahdollista balkanmakkaraa? Sokerijugurttia ja hedelmiä tölkistä? :D Muahahaaa.

[QUOTE="qwerty";28276021]Nomeinaatte että valkoinen paahtis ja muu pelkkään vehnäjauhoon tehty on superterveellistä?
Kattokaa jenkkejä....[/QUOTE]

Oletko ihan pässi? "Superterveellisen" ja "skeidan" väliin mahtuu aikan paljon. Jos huomaat, sinä olet ainoa, joka täällä on moisia termejä käyttänyt. Minä en kutsuisi ruokaa skeidaksi, ja minulla riittää älliä ymmärtämään, etteivät pannukakut ole "superterveellistä". Epäilen, että monella muulla tässä ketjussa löytyy sama taito.

[QUOTE="Vieras";28275657]Ihana aamiainen!

Tuntuu et se on aina äiti joka näitä tekee ja siivoaa jäljet.[/QUOTE]

meillä mies tekee lauantai ja sunnuntaiaamuisin kunnon aamupalan, voi sitä surkeutta jos ei satu olla kotona, muksuille ei kelpaa mun muroaamiaiseni :)

Yhteistyössä