Herkuttelija kiloja 61-62kg...

• Viestiketjun aloittaja Nääs
  • Ensimmäinen viesti
Nääs
Syön liikaa herkkuja...

Joka päivä suklaata vähintään yhden patukan, 1-2 pullaa, keksejä normaali ruoan lisäksi...
Painan 61.3 kg ja olen 166cm ihan ok siis kooltani mutta imetän. Jos en herkuttelisi olisin varmaan jotain 55kg koska imetys luonnollisesti vie kiloja...

Vauva nyt siis 3,5 kk...

jees
Tai ainakin olisit virkeämpi ja voisit paremmin.

Mitäpä jos jätät nuo pullat ja keksi aluksi suorilta pois, ja syöt vaikka vaan yhden patukan? Ja vaihda se patukka pienempään, esim. fazerin palapatukka pätkikseen..tee pikkumuutoksia ja kohta sulla ei oo enää mitään jäljellä ku vaikkapa kerran viikossa syöt jotain PIENTÄ.

Mulla oli kaveri, joka oli tosi pienikokoinen ja kevyt, mutta hällä oli ihan raskausmahaan verrattava maha. Hän söi joka päivä suklaata. Ensin hän viahtoi suklaalevyn pariin pieneen patukkaan, sitten yhteen..sitten taas pienempään. Ja lopulta niin, ettei syönyt kuin lauantaisin yhden pienen patukan.

Herkutella kannattaa hyvällä ruualla, siitäkin saa sitten tyydytystä. Muistan kun itellä oli sokeririippuvuus joskus (pääsin eroon kertarysäyksellä olemalla ostamatta herkkuja). Odotin aina, että ruoka ois syöty jotta voisin syödä jotain herkkua sitten..nimenomaan suklaata tai jotain. Oli aina olo, että puuttuu jotain jäliruokaa tms. Se sama tunne meni heti ohi, kun pääsi tuosta riippuvuudesta.

Ihan kun minä toi alottaja, ite syön kans tosi paljon herkkuja, vauva 4kk. Pituutta kans 166cm, ja painoa 59-60kg. Paino tippuisi kyllä nopeammin jos en söisi ja tippuu hitaasti jos aiempiin imetyskausiin yhtään luottamista. Imetys kun loppuu painan sellaset 53 vaikka söisin mitä.

Yhteistyössä