Herkut pois ja rasvaprosentti alas..

  • Viestiketjun aloittaja kuneipysty..
  • Ensimmäinen viesti
kuneipysty..
Noni, mulla tekee mieli suklaata ja herkkuja joka päivä. Treenaan 5-6 krt viikossa salilla ja aerobista väh. 3 kertaa viikossa. Syön vähähiilihydraattisesti mutta nämä perkeleen herkut tekee lisäkaloreita ja hiilareita. Miten ihmeessä voin jättää ne pois? Ei synny tulosta kun joka päivä mättää suklaata. Alan kiukuttelemaan jos en saa suklaata tms... Olen myös maitoallergikko joten mun maha turpoaa ku syön niitä ja tavoitteena on sixpack kesäksi. Rasvaa on päällä muutama sentti, hyvät lihakset kyllä alla. Oisko mitään hyviä ruokaohjeita, maidottomia sellaisia?

Jos jätän herkut pois ja syön sen mitä kulutan, niin kaippa se rasvaprosentti lähtee siitä alaspäin?
 
"jepskukkuu"
Treenaa kovempaa jos et pysty herkkuja jättämään.

Mulla rasvat n. 15 %, joka päivä voi silti syödä mitä haluaa. Liikun sen edestä sitten ja olen tyytyväinen.
 
"Ptr"
[QUOTE="jepskukkuu";27815324]Treenaa kovempaa jos et pysty herkkuja jättämään.

Mulla rasvat n. 15 %, joka päivä voi silti syödä mitä haluaa. Liikun sen edestä sitten ja olen tyytyväinen.[/QUOTE]

Oletko nainen vai mies?

Naiselle tosi kova, miehellä tuolla määrällä fläsää.
 
........................
Syötkö tarpeeksi? Syötkö tarpeeksi rasvaa ja proteiinia? Ei kukaan jaksa treenata tuota määrää salaatin voimalla, ihan varppina tulee sokerinhimo, jos ei syö tarpeeksi ja oikealla tavalla.
 
kuneipysty..
Syön paljon lihaa ja en pelkää kuitenkaan rasvoja, käytän ruanvalmistuksessa joko voita tai rypsiöljyä. Pitäskö ottaa kouluun jotku eväät mukaan? Todella vaikea punnita koulussa kaloreita ja määriä lounaalla.. :(
 
........................
Jos kokeilisit hetken ilman punnituksia. Söisit kunnolla, kun nälkä on; tarpeeksi proteiinia ja rasvaa, paljon vihanneksia. Pudotatko ylipainoa vai normaalipainon sisällä?
 
kuneipysty..
Normaalipainon sisällä. Yritän saada tämän rasvan pois tästä mahasta, pepusta ja jaloista. Lihakset siis näkyviin. En ole punninnut ruokiani, mutta tiedän montako grammaa syön lihaa päivässä. Koulus ny ne tunkee vaikka mitä sinne ruokaan...
 
........................
Näkyviä lihaksia saa vain, jos niitä on. Lihaksen kasvu taas vaatii ylikaloreita, eli sinun pitää syödä enemmän kuin kulutat. Vähähiilihydraattisella voi olla vaikea saada riittävästi kaloreita, eli neuvoisin lisämään ruokavalioon myös niitä.
 
Jos herkuista ei tunnu pääsevän millään eroon niin yksi vaihtoehto on totutella esim. tummaan suklaaseen. Tummenna vähitellen (niitä 80% myrkkyjä ei juuri kukaan voi suoriltaan syödä) ja vähennä samalla - tulevat yleensä käsi kädessä. Palanen tummaa suklaata päivässä ei tee montaa kaloria ja sillä on terveydellisesti hyviäkin vaikutuksia.

Omalla kohdalla sellainen hetken kituuttaminen kokonaan ilman auttaa. Sitten kun tasoittuu vähän niin uskaltaa jo ottaa joskus vähän niin ettei repsahda.
 

Yhteistyössä