Herkullinen pizza, nam!

  • Viestiketjun aloittaja MrsBird
  • Ensimmäinen viesti
MrsBird
Ulkoilun jälkeen aloin katsella mitä kaapeista löytyy, ja paistoin itselleni ja muille pizzoja "jämistä".

Pizzaan tuli pohjalle ketsuppia ja oreganoa, sitten tonnikalaa, ananasta ja herkkusieniä, valkosipulia, keltaista paprikaa ja pieni pala purjosipulia, oliiveja ja Oltermannia raastoin koko "komeuden" päälle ja pintaan vielä basilikajauhetta.

En ole kyllä itse saanut ikinä aikaiseksi yhtä hyvää pizzaa. Voi tietty olla että ulkoilun jälkeen melkein mikä vaan maistuu hyvältä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja MrsBird:
Ulkoilun jälkeen aloin katsella mitä kaapeista löytyy, ja paistoin itselleni ja muille pizzoja "jämistä".

Pizzaan tuli pohjalle ketsuppia ja oreganoa, sitten tonnikalaa, ananasta ja herkkusieniä, valkosipulia, keltaista paprikaa ja pieni pala purjosipulia, oliiveja ja Oltermannia raastoin koko "komeuden" päälle ja pintaan vielä basilikajauhetta.

En ole kyllä itse saanut ikinä aikaiseksi yhtä hyvää pizzaa. Voi tietty olla että ulkoilun jälkeen melkein mikä vaan maistuu hyvältä..
No muuten varmaan, mut en laita ketsuppia, enkä sieniä, enkä valkosipulia enkä purjosipulii.

Muuten aika :p :xmas:
 
Mulla on kahen tyyppisiä pitsoja:

1) Ketsuppi, tonnikala, kinkku, tonnikala, pitsanauste, feta, tavallinen juusto

tai

2) Ketsuppi, jauheliha spagettikastikkeella,sipuli, paprika, pitsamauste, feta ja tavallinen juusto.

Kumpaankin tulee purjoa jos sattumoisin olen sitä muistanut ostaa.
 

Yhteistyössä