Herkullinen perustäytekakuntäyte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Antakaapa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikö se mitä lapsuudessa syötiin ollut kaupan mansikkahilloa ja banaania. Joskus oon tehny ja lapset tykänny. Toinen mitä teen miehelle niin on pakastettuja mansikoita (ei kaupan) ja ihan oikeaa kermaa ei mitään kasvrasva litkuja. Mansikat voi soseuttaa jos haluaa.

säilykehedelmät :) päärynä, kirsikka, omena, mikä se on se sekahedelmämix? ja kermavaahtoa. (+banaani viipaleita)

säilykepersikka + kermavaahto myös nam!

mustikka + valkosuklaa/tuorejuusto/kerma = taivaallista!

[QUOTE="aamuvirkku";26097937]säilykehedelmät :) päärynä, kirsikka, omena, mikä se on se sekahedelmämix? ja kermavaahtoa. (+banaani viipaleita)

säilykepersikka + kermavaahto myös nam!

mustikka + valkosuklaa/tuorejuusto/kerma = taivaallista![/QUOTE]

miten tuo alimmainen siis käytännössä toteutetaa? :)

Niin laitan hilloa. Suklaaseen vadelmahilloa ja tuohon valkohässeliin mustikka/boysenmarjahilloa. Mun kakuissa ei saa olla kökköjä joten hedelmienpalaset ei sinne eksy. Joskus laitoin jotain rahkaa mut meni aika tunkkaiseksi.

[QUOTE="nuuh";26098060]Niin laitan hilloa. Suklaaseen vadelmahilloa ja tuohon valkohässeliin mustikka/boysenmarjahilloa. Mun kakuissa ei saa olla kökköjä joten hedelmienpalaset ei sinne eksy. Joskus laitoin jotain rahkaa mut meni aika tunkkaiseksi.[/QUOTE]

ok. kiitos vinkistä :) tätä voisin kokeilla. mustikkaisena :)