herkkänenäiselle pesuaine+huuhtis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :0
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
0

:0

Vieras
hemmetti soikoon, mies oli ostanut sitä violettia nestemäistä arielia ja äsken ripustin pyykit niin kyllä meinas taju lähtee!
ennen käytin pesupähkinöitä mutta mies ei tykkää niistä.
mikä olisi kiva pesuaine ja huuhteluaine herkkänenäiselle?

Sama vika, tosin itse ostin sitä arielia.. :(
Aivan törkee haju!?!? Mietinkin minne ton tonkan heivais kun on niin isokin.. :ashamed:

Tykkään bioluvilin hajusta, tai sitten hajuttomasta.
Huutiksena käytän hajutonta.

Omo color sensitive ja minirisk on meillä käytössä ja ihan on raikkaat pyykit!
Alkaa ainakin ittee ärsyttää kun hajusteallergikkona saa päänsäryn kun vieraitten pyykit haisee!

Itse en kanssa pidä kun pyykit haisevat pesuaineelle tultuaan koneesta. Meillä käytetään MiniRiskin pesuainetta, enkä ainakaan itse haista pesuaineen hajua pyykeissämme.

Serto on hajusteetonta, nestemäisessä on mieto tuoksu.
Rainbown tuotteet suht miedosti hajustettuja.

Ariel ja Omo kyllä pahimpia. Ja se sininen joka mamman suosikkihuuhteluaine, järkyttävän hajuinen. Ja siinä pitää marinoida sitten kaikki vaatteet.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Omo color sensitive ja minirisk on meillä käytössä ja ihan on raikkaat pyykit!
Alkaa ainakin ittee ärsyttää kun hajusteallergikkona saa päänsäryn kun vieraitten pyykit haisee!

Meillä myös käytetään Omo sensitiveä ja miniriskiä. Hyviä ovat.

Huuhteluaineen voi jättää kokonaan pois, sitä ei suomessa tarvita kun on niin pehmeä vesi. Jos kuitenkin haluaa pyykkejä pehmentää, niin pikku loraus etikkaa tekee saman, ilman hajustetta!

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mä en tiedä mitä anoppi käyttää muta vesi valuu silmistä ja päätä alkaa särkeä!
Tai sitten hällä on annostelu pahemman kerran pienellä.

Sama. Raskaana ollessa meinas vielä oksu lentää.. Mä en käsitä miks ihmiset haluu kärytä pyykkipulverille??

Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska:
Mä taas tykkään että pyykki tuoksuu puhtaalle,en tykkää käyttää hajusteettomia=(

Pyykki ei tuoksu puhtaalle jos se tuoksuu pesuaineelle, se tuoksuu pesuaineelle, mutta toki kaikki metrien päähän haistavat sinun pesseen pyykkisi ja voivat näinollen ainakin olettaa myös sinun olevan puhdas :)

Heti Micro Professional Color

ja huuhteluaineeksi saman sarjan Heti Huuhteluaine, missä todella miellyttävä, mieto tuoksu joka ei häiritse millään tavalla.

Myydään isoissa pakkauksissa, ovat todella riittoisia, puhdistavat miesten työvaatteetkin tehokkaasti. ei sisällä zeoliittia. Lisäinfoa seur. linkissä

http://www.cleaner.fi/ph/phtest.nsf/sp?Open&cid=ContentA6DD8-6

Ainakin Finntensid , Ylivieska myy myös yksityisille. Suosittelen lämpimästi!

Tuolta Bernerin sivulta löytyy varmaan myös muita jälleenmyyjiä.