Herkistä raskaustesteistä!

20.03.2009
160
0
16
Ajattelin että täältä jo plussanneiden keskuudesta löytyis eniten kokemuksia raskaustesteistä :)

Eli onko kenelläkään kokemusta raskauskeiju.com:n herkistä testeistä? Entä yleensäkään noista herkistä testeistä? Jos on niin tässä olisi teille kysymys (vaikka yksilöllistä onkin niin kysynpä vaan):

*Minä kiertopäivänä teillä on näyttänyt herkkä testi plussaa tai haamua?

Ite tilasin 5 herkkää testiä tuolta raskauskeijusta (8e maksoi) ja ensi viikon torstaina pitäisi alkaa menkat , enkä jaksa kylläkään siihen asti tästä päivästä olla testailematta :) mutta toisaalta oli niin halpoja ja vielä 5kpl että kyllä niistä pari raaskii tuhlatakin.

Mutta joo vastauksia kysymykseen?

Minulla oli kotitestin 10mIU:n testejä 3kpl ja ensimmäisen haamun sain kp26/31 ja oli muutaman tunnin pidätelty ilta pissa kyseessä.

Malttamattomana seuraavana iltana hiukan selkeämpi haamu kp27/31
Tässä kuva

Ja sitten kp29/31 taas vähän tummempi

Ja lopulta 31/31 Vahva plussa apteekin omalla (25mIU)

Ja huomenna tulee rv22 täyteen. :D

Mulla taas ei noi herkät näyttänyt mitään edes kuukautisten oletettuna akamispäivänä. Sitten clearblue näytti seuraavana päivänä. Ja senkin olisi pitänyt näyttää jo neljä päivää ennen. Vaihtelee kauheesti, mutta onneksi lopulta toivottu tulos saatiin.

Jenninho+masukas 10+3

Mullakaan ei herkät näyttäny mitään aikoihin,mutta 25-herkkyydeltään olevat puikkotestit näytti jo 5-6 päivää ennen menkkoja haamuja. Varsinaiset plussat testasin clearbluella 4 päivää ennen :heart:

Kuinka nuo 25mIU voi näyttää nopeampaa kuin 10mIU? Ihan näin labra-alalla olevana voin sanoa, ettei ole mahdollista. Nuo herkät 10mIU näyttää ehdottomasti jo niin aikaisin, että niillä näkee jo ennen kuukautisia vaikka tulisikin aikainen keskenmeno. Paremman viivan tietty näyttää aina kalliimpi ja leveämpi testi, mutta kyllä sen noista liuskatesteistäkin hyvin näkee! Turhaan sitä kalliita testejä ostelee ja niillä vaan kokeilee. Itse ainakin olen tilaillut noita herkkiä 10mIU testejä ja kun esikoisestani näytti plussaa niin ostin parin päivän päästä ClearBluen ja sillä sit tein vimeisen testauksen. Mulla ei ainakaan ole varaa ostella noita kalliita Clear Blue/Apteekin raskaustestejä!!

Jos mäkin kerron kokemukseni vaikka tämä onkin tuolla vauvakuumepuolella :)

Tässä ensimmäinen Kp 27/32 dpo 9, db test, päiväpissa

Seuraava Kp 28/32 dpo 10, first signal, aamupissa

Ja viimeisin oli Kp 31/32 dpo 13, apteekin oma, päiväpissa

Nyt vasta huomasin millon aloitus on tehty. Joko ap testasi? :)

Yhteistyössä