Herkät lesbohäät

  • Viestiketjun aloittaja herkkis
  • Ensimmäinen viesti
herkkis
Katsoiko kukaan subilta iltamyöhään hääohjelmaa, jossa lesbopari meni naimisiin (saivat siunauksen liitolleen). Katsoin ohjelmaa siitä asti, kun astelivat papin eteen siunattavaksi Hvitträskissä. Oli pelkkää vollotusta mulla siitä asti. Niin herkkää ja kaunista! Johtuikohan siitä, että oli naispari ja molemmat niin liikuttavan rakastuneita?

 
vieras
[Morsiamen isä piti kauniin puheen.]
Siis "toisenko" morsiamen isä piti puheen , vai kummankin? Hääohjelmia olisi kiva katsoa, mutta kun näin mainoksen kys. ohjelmasta, niin meinas yrjö lentää. Jos ollaan lesboja, niin miksi väen väkisin pitää yrittää matkia normaaleja käytäntöjä?
 
halitus
Alkuperäinen kirjoittaja Harmikki:
Aivan ihanat häät oli ja tosi tunteelliset. Ihanan näkösiä ruokia oli tarjolla ja muutenkin hyvin suunnitellut ja kauniit juhlat. Kyllä naiset osaa ;)
Sain myös semmoisen kuvan että oli aivan eri tunnelma häissä kun hetero pareilla! =) Tässä oli tosiaan tunteet pelissä... ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
[Morsiamen isä piti kauniin puheen.]
Siis "toisenko" morsiamen isä piti puheen , vai kummankin? Hääohjelmia olisi kiva katsoa, mutta kun näin mainoksen kys. ohjelmasta, niin meinas yrjö lentää. Jos ollaan lesboja, niin miksi väen väkisin pitää yrittää matkia normaaleja käytäntöjä?
He muuten nimenomaan sitä "kaavaa" tehdessä sanoivat, että eivät halua että se on kopio jostain mitä he eivät saa käyttää vaan omannäköinen. Muutenkin juhlat olivat erittäin omannäköiset. Ois ehkä kannattanut katsoa muutakin kuin vain mainos tai sitten pitää mielipide sisällään.
 
Tinjami
Mua hieman ihmetytti, kun tuo "sulhanen" sanoi pitävänsä ihan outona, jos nainen menisi naimisiin jossain miehen asussa - ei siis halunnut mitään sakettia tms. Mutta kiltin valitsi kuitenkin. Hetkinen: ei kai sekään mikään naisen asu ole? :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tinjami:
Mua hieman ihmetytti, kun tuo "sulhanen" sanoi pitävänsä ihan outona, jos nainen menisi naimisiin jossain miehen asussa - ei siis halunnut mitään sakettia tms. Mutta kiltin valitsi kuitenkin. Hetkinen: ei kai sekään mikään naisen asu ole? :)
Kllä he molemmat olivat ihan morsiamia, ei "sulhasia". Ja tuosta kiltistä, siihen pukeutuvahan oli jo vuosia itsekin harrastanut säkkipillin soittoa ja muuta asiaan kuuluvaa, joten ehkä siinä syy sen asun valintaan.

 
Linda
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tinjami:
Mua hieman ihmetytti, kun tuo "sulhanen" sanoi pitävänsä ihan outona, jos nainen menisi naimisiin jossain miehen asussa - ei siis halunnut mitään sakettia tms. Mutta kiltin valitsi kuitenkin. Hetkinen: ei kai sekään mikään naisen asu ole? :)
Kllä he molemmat olivat ihan morsiamia, ei "sulhasia". Ja tuosta kiltistä, siihen pukeutuvahan oli jo vuosia itsekin harrastanut säkkipillin soittoa ja muuta asiaan kuuluvaa, joten ehkä siinä syy sen asun valintaan.

Pakko vielä tähän kommentoida, että nimenomaan tämä morsian, joka pukeutui siis kilttiin, sanoi ettei voisi kuitenkaan kuvitellakaan että pukeutuisi valkoiseen hääpukuun/mekkoon. Hän tuntisi olonsa, ohjelman mukaan, drag-queeniksi eli mieheksi, joka on pukeutunut naiseksi...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Linda:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tinjami:
Mua hieman ihmetytti, kun tuo "sulhanen" sanoi pitävänsä ihan outona, jos nainen menisi naimisiin jossain miehen asussa - ei siis halunnut mitään sakettia tms. Mutta kiltin valitsi kuitenkin. Hetkinen: ei kai sekään mikään naisen asu ole? :)
Kllä he molemmat olivat ihan morsiamia, ei "sulhasia". Ja tuosta kiltistä, siihen pukeutuvahan oli jo vuosia itsekin harrastanut säkkipillin soittoa ja muuta asiaan kuuluvaa, joten ehkä siinä syy sen asun valintaan.

Pakko vielä tähän kommentoida, että nimenomaan tämä morsian, joka pukeutui siis kilttiin, sanoi ettei voisi kuitenkaan kuvitellakaan että pukeutuisi valkoiseen hääpukuun/mekkoon. Hän tuntisi olonsa, ohjelman mukaan, drag-queeniksi eli mieheksi, joka on pukeutunut naiseksi...
Mulle tulisi ihan samanlainen olo, en vaan tuntisi oloani yhtään kotoisaksi sellaisessa mekossa. Ei olisi kivaa hääpäivänä kiemurrella epämukavassa vaatteessa.

 

Yhteistyössä