ikuinen laiduttaja
Kuka osaa kertoa herbalife-tuotteista ? Ovatko OIKEASTI toimivia laihdutuksessa. ja paljonko tuotteet maksavat ?
Kiitos etukäteen
Kiitos etukäteen
Terve!Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2004 klo 22:58 Naana kirjoitti:Ainiin sellasta piti kysyä et mitäs sit kun lopettaa Herbelaiffin käytön? Tuleeko kilot kuin helposti takas ku alkaa syömään taas normaalisti? Mitäs ne jutut sisältää? Onko laktoosia? Mihin ne sekotetaan? Vitsit ku haluis nää ylimääräset 15kg pois!!!!!!! :/ :/ Aattelin et jos sais ne vaik ns.kepulikonsteilla pois ja sit pitäis yllä uutta painoa... Nyt oon jumppaillu ja katellu vähän mitä syön. Mut aika ei oikeen riitä niin paljoon liikuntaan kun haluis... :headwall:
http://www.wakkanet.fi/era-aimo/herbalife.htmAlkuperäinen kirjoittaja 22.11.2004 klo 16:57 Naana kirjoitti:Mut mitä käy kun lopettaa tuotteiden käytön? Enkä kyl löytäny näin pikasesti ainakaan tuoteselostetta niistä tuotteista tuolta sivuilta... :/
Eli siis niiden käyttöä jossain määrin jatketaan vai? Sori et kyselen näin tyhmiä, mut en tiiä yhtään mitään koko tuotteista...Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2004 klo 06:46 Naana kirjoitti:Herbalife on laihtumisen jälkeen elämäntapa..elimistö kaipaa sitä proteeinia sen jälkeen.sillon ei tarvi vaan maksaa paljoa..en tiedä ketään joka ois lihonu takas
Mä tilasin suoraan jälleenmyyjältä ja se maksetaan joko postiennakolla tai pankkitilille ja sit vasta saa pakkauksen.Alkuperäinen kirjoittaja 24.11.2004 klo 08:32 tuleva laihduttaja kirjoitti:Oletteko maksaneet ostoksenne netissä etukäteen??? Onko turvallista?
Pirtelöhän on proteiinia ja mäkin olin alussa tosi nälkänen.Soitin myyjälle ja sain ohjeen ottaa pitelöä neljä kertaa päivässä ja tilasin neutraaliproteiinia lisäks. Se vei nälän.Alkuperäinen kirjoittaja 25.11.2004 klo 00:11 joulutonttu kirjoitti:niin sitä vaan että miten teillä pysyy nälkä poissa noilla pirtelöillä??
Mä kokeilin kerran siskon mömmöjä pari kolme päivää ja aina oli hirvee nälkä!
Voisko joku ystävällinen herbakäyttäjä kertoa mikä on päivän ruokaohjelma, kun korvaa kaksi ateriaa pirtelöllä? Siis missä välissä syödään muuta ja mitä saa syödä?
Olisin kyllä halukas kokeileen niitä, kunhan toi nälkäjuttu ratkeis. =)