Herbalifesta

• Viestiketjun aloittaja ikuinen laiduttaja
  • Ensimmäinen viesti
Ainakin minulla toimii hyvin, siis paino putoaa hyvää vauhtia ja nälkäkään ei vaivaa.
En viitsi enempää mainostaa, koska täällä on ollut aiemminkin juttua herbalifestä ja asiaa tuntemattomat hyökkää silmille jos kehuu :headwall:
Minä olen kohta mallin mitoissa ja tyhmät arvostelijat saa pitkän nenän. Työpaikalla ovat ihmeissään muodonmuutoksestani mutta en kerro salaista "asettani" siinäpähän yrittävät laskea suupalojani ja olan yli kurkkia, kun sekoittelen pirtelöitä :wave:

Ainiin tuo hinta jäi kertomatta. Quick start- pakkaus oli jotain 120? siis kuukauden annos. Ruokaa ei sitten kulu laihdutuksen aikana paljoa, koska pirtelöillä korvataan 3 ateriaa päivässä.

Annesuvi
Heippa

Minä voisin kertoa sinulle Herbalifesta, jos haluat kuulla siitä enemmän.
Itse olen käyttänyt tuotteita elokuusta lähtien. Kuuluin suuriin epäiliöihin, mutta työpaikkani lääkärini suositusten perusteella (ammatiltani olen sairaanhoitaja) halusin kokeilla herbalifea ja hyvin on mennyt. Vaikka olen käyttänyt herbaa vasta 4kk tulokset ovat olleet jo nyt hyvät. Paino on tippunut 7kg ja olen paljon pirteämpi. Pitkän työpäivänkin jälkeen olen voimissani ja harrastuksiini olen saanut lisäpotkua.
Hinnat tuntuvat alkuun kukkarossa, mutta kun korvaat aterioita pirtelöillä yms. niin loppujen lopuksi syömisiin menee suunilleen sama määrä rahaa kuin tavallisestikin.

Tässä osoitteeni:

annesuvi@luukku.com

parsakaali
:'( :'( :'( Ei mulla vaan ole niin paljoa rahhaa, jos olisi niin heti aloittaisin ja kokeilisin. mä tulen hulluksi kilojeni kanssa, pois pitää saada noin 15 kiloa.
kun te olette täällä palstalla pyörineet niin olisko täällä kukaan joka laihduttaa iha ite ja kotona, siis ilman pv:ta ja muita tuotteita?
Mulla olisi stepperikin olemassa, mutta kaiaan jonkinlaista ryhmätukea.Ei ole mahdollista mennä painonvartioihin, liian kaukana ja raha on myös ongelma.

tuleva mama
Mulla oli pari vuotta sitten 13 kg ylimääräistä ja yks päivä päätin eetä nyt alan puottamaan painoa. Siihen ei tarvi muutakuin päättää että NYT.. itse pudotin nuo kilot pitkillä lenkeillä ja jätin pois herkut ja söin sen mitä todellakin oli pakko syödä. Nyt olen ollut erossa nuista kiloista onnellisesti ja alipainoinen pari vuotta, mutta ei se mitn haittta koska nyt kun odotan, niitä kiloja kyllä kerkeää tulla ihan varmastu. B) Tsemppiä sulle ja ei kannata muuta hankkia kuin hyvä lenkki kaveri tai jos koira siitäkin on mahtava kaveri pitkille lenkeille se jaksaa kannustaa lenkkeillessä. :hug:

Hei!
Minun herbalife kuuri alkoi26.10.Välillä tuntuu ettei jaksa pitää kuuria,koska olen ilta syöjä,mutta sitkeästi olen itseäni psyykannut.rasva prosentti tippunut kahdella ja paino 4kg.
minulla on proteiinin voima ohjelma johon kuluu rahaa noin 150e kolmessa viikossa. korvaan kaksi ateriaa pirtelöillä.
eli aamulla juon proteiinin ja seitten klo11 syön ruoan töissä.
välipalan jätän väliin ja klo 16 juon taas pirtelön. iltapalan syön normaalisti.
mitä makuja te käytätte?
minä tykkään trooppiset hedelmät. vaniljaa kokeilen,enkä tykkää.
neutraali tietty mukana.
terveisin tanja.
postia tuleen: inka03@luukku.com

Voishan tota kokeilla mut 150 ? klomesviikos!!!!! :eek: Meijän ruokaviikkobudjetti on 90? eli kolmenviikon viikon rahoista menis yli puolet Herbalaiffiin!!! Ja ei se ruuan kulutus vahenis niin rajusti jos vaan mä en söis niin montaaateriaa kun nyt... Perheessä vanhemmat opiskelijoita ja 3v ja 2v lapset... :p

Ainiin sellasta piti kysyä et mitäs sit kun lopettaa Herbelaiffin käytön? Tuleeko kilot kuin helposti takas ku alkaa syömään taas normaalisti? Mitäs ne jutut sisältää? Onko laktoosia? Mihin ne sekotetaan? Vitsit ku haluis nää ylimääräset 15kg pois!!!!!!! :/ :/ Aattelin et jos sais ne vaik ns.kepulikonsteilla pois ja sit pitäis yllä uutta painoa... ;) Nyt oon jumppaillu ja katellu vähän mitä syön. Mut aika ei oikeen riitä niin paljoon liikuntaan kun haluis... :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2004 klo 22:58 Naana kirjoitti:
Ainiin sellasta piti kysyä et mitäs sit kun lopettaa Herbelaiffin käytön? Tuleeko kilot kuin helposti takas ku alkaa syömään taas normaalisti? Mitäs ne jutut sisältää? Onko laktoosia? Mihin ne sekotetaan? Vitsit ku haluis nää ylimääräset 15kg pois!!!!!!! :/ :/ Aattelin et jos sais ne vaik ns.kepulikonsteilla pois ja sit pitäis yllä uutta painoa... ;) Nyt oon jumppaillu ja katellu vähän mitä syön. Mut aika ei oikeen riitä niin paljoon liikuntaan kun haluis... :headwall:
Terve!

Mä toivon että saat täältä kaikkiin kysymyksiin vastauksen
http://www.herbalifestyle.fi/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.11.2004 klo 16:57 Naana kirjoitti:
Mut mitä käy kun lopettaa tuotteiden käytön? Enkä kyl löytäny näin pikasesti ainakaan tuoteselostetta niistä tuotteista tuolta sivuilta... :/
http://www.wakkanet.fi/era-aimo/herbalife.htm

Herbalife on laihtumisen jälkeen elämäntapa..elimistö kaipaa sitä proteeinia sen jälkeen.sillon ei tarvi vaan maksaa paljoa..en tiedä ketään joka ois lihonu takas

Jenni
Oon itse 167cm 64kg ja mielestäni ylipainoinen. Mutta toi herbalife kuullostaa tosi hyvältä, mutta älyttömän kalliilta...Eli taidan etsiä jonkun muun keinon painon pudotukseen. :/

Herbalife on laihtumisen jälkeen elämäntapa..elimistö kaipaa sitä proteeinia sen jälkeen.sillon ei tarvi vaan maksaa paljoa..en tiedä ketään joka ois lihonu takas
[/quote]

Eli siis niiden käyttöä jossain määrin jatketaan vai? Sori et kyselen näin tyhmiä, mut en tiiä yhtään mitään koko tuotteista...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2004 klo 06:46 Naana kirjoitti:
Eli siis niiden käyttöä jossain määrin jatketaan vai? Sori et kyselen näin tyhmiä, mut en tiiä yhtään mitään koko tuotteista...

[/quote]

Perussarja yhteensä 105,35 e / riittää kuukaudeksi, tasapainoinen ohjelma.

Proteiinijuoma :
soijaa, ravintokuituja,tärkeät antioksidantit, A-, C- ja E-vitamiinit sekä seleeni. Laktoositon ja gluteiiniton. Markkinoiden johtava painonhallintatuote. Neljää eri makua : vanilija, suklaa,, mansikka ja tropican. Vie näläntunteen ja samalla monipuoliset ravinteet hellivät kehoa.

Vitamiinit ja Mineraalit :
24 vitamiinia, hivenainetta, ravinnetta, antioksidantit, A-,C-ja E-vitamiinit sekä seleenin, luustolle kalsiumia, magnesiumia ja mangaania, tuhti annos B-vitamiineja: B1, B2, B6, niasiinia, pantoteenihappoa, B12 ja erittäin tärkeää foolihappoa, kasviravinteita : ruusunmarjaa, rakkolevää, vesikrassia ja persiljaa.

Kuidut ja yrtit :
kaurakuitua, piparminttua, persiljaa, papaijaa, appelssiininkukkaa, kiinanruusua, fenkolin siemeniä, eukalyptusta, siiderietikkaa ja kamomillankukkaa. Puhdistavat kehoa ja suolistoa, tehostavat ravinteiden imeytymistä.

Cell-U-Loss :
ravinteita, joita voi poistua nesteiden mukana, C-vitamiinia, rautaa ja kaliumia. Poistaa ylimääräistä nestettä kehosta ja silottaa ihoa.

Perussarja yhdistää Herbalifen filosofian kokonaisvaltaisesta hyvinvoinnista. Turvallista.

Yksi kunnon ateria, Kaksi pirtelöä ja Kolme kertaa puristeet päivässä. Helppoa !

Juu moni jatkaa niiden syömistä sillä se on huima ero olla niitä syömättä.Siis elimistö kaipaa herbalifeä. vaikka et sitä enää söiskää et liho jos syöt oikein jatkossa. TERVEELLISESTI

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.11.2004 klo 08:32 tuleva laihduttaja kirjoitti:
Oletteko maksaneet ostoksenne netissä etukäteen??? Onko turvallista?
Mä tilasin suoraan jälleenmyyjältä ja se maksetaan joko postiennakolla tai pankkitilille ja sit vasta saa pakkauksen.

joulutonttu
niin sitä vaan että miten teillä pysyy nälkä poissa noilla pirtelöillä??
Mä kokeilin kerran siskon mömmöjä pari kolme päivää ja aina oli hirvee nälkä!
Voisko joku ystävällinen herbakäyttäjä kertoa mikä on päivän ruokaohjelma, kun korvaa kaksi ateriaa pirtelöllä? Siis missä välissä syödään muuta ja mitä saa syödä?
Olisin kyllä halukas kokeileen niitä, kunhan toi nälkäjuttu ratkeis. =)

uusi laiduttaja
Mä en osaa sanoa kun en ole kokeillut vielä, mut mene herbalifen sivuille ja pyydä siltä ottamaan sinuun yhteyttä ja kysy mikä askarruttaa, mulle soitti yksi tosi kiva nainen, kun tilasin paketin hän kertoi vaikka mitä eikä olut kiire.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.11.2004 klo 00:11 joulutonttu kirjoitti:
niin sitä vaan että miten teillä pysyy nälkä poissa noilla pirtelöillä??
Mä kokeilin kerran siskon mömmöjä pari kolme päivää ja aina oli hirvee nälkä!
Voisko joku ystävällinen herbakäyttäjä kertoa mikä on päivän ruokaohjelma, kun korvaa kaksi ateriaa pirtelöllä? Siis missä välissä syödään muuta ja mitä saa syödä?
Olisin kyllä halukas kokeileen niitä, kunhan toi nälkäjuttu ratkeis. =)
Pirtelöhän on proteiinia ja mäkin olin alussa tosi nälkänen.Soitin myyjälle ja sain ohjeen ottaa pitelöä neljä kertaa päivässä ja tilasin neutraaliproteiinia lisäks. Se vei nälän.
noin 17g tulee yhdestä pirtelöateriasta proteiineja ja ihminen tarvinnee 10g kiloansa kohden eli jos painat vaikka 80 kiloa tarvit 80g proteiinia.j
os otat liikä vähän et laihdu.
mulla kävi niin että 2 annosta ei saanu aikaan mitään. mutta neljä kyllä kera netraaliproteiinin.
syön normaalin aterian kerran päivässä + kapselit jotka kuuluu syödä. Ne kapselit täydentää pirtelön tehoa!

ruoastasi pitää olla pois vaalet vehnäjauhotuotteet,peruna.sokeri ja mielellään kahvi

saat syödä lihaa.kalaa,kanaa kaikkee missä on runsaasto proteiineja

Aloitin 1.9.04 ja nyt olen 8 kiloa kevyempi :)) :)

Yhteistyössä