Herbalifesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AkateeminenMamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AkateeminenMamma

Vieras
Minua valistettiin tuolla toisessa ketjussa Herbalifesta. Olen tietoinen sen kehittämisen taustoista ja ilmeisestä toimivuudesta. Toimivathan monet muutkin esim. apteekkimyyntiin kelpuutetut valmisteet (tosin monia niistä käyttäessä joutuu näkemään nälkää - niistä kun saa tarvittavat ravintoaineet mutta ei kylläisyyden tunnetta). En olekaan puuttunut näiden asiallisten tuotteiden toimivuuteen ihan siitä syystä, että toimivat tai eivät - oli niitä käyttäessä kylläinen tai ei niin itse pidän niitä TURHANA RAHAN HAASKAUKSENA, kun laihduttaa kerran voi ihan normaalilla monipuolisella ruoalla itsensä kylläiseksi syöden ja ihan yhtä helposti kuin proteiini ym. pirtelöillä.

Onnea kuitenkin kullekin valitsemallaan tiellä. :flower:

Ps. pitää kuitenkin muistaa, että julma enemmistö markkinoilla olevista laihdutustuotteista on täyttä humpuukia. Vaatii kuluttajalta hieman tarkkaavaisuutta ja maalaisjärkeä, että tosiaan valitsee asiallisen tuotteen, jos siis haluaa niihin rahansa syytää. Kannattaa varmasti kysyä omalta lääkäriltä tai joltain (viralliselta) ravitsemusterapeutilta tai apteekista neuvoja tuotteen valinnasta.

Yhteistyössä