Herbalifeen tuhlasin 245?

• Viestiketjun aloittaja pullero
  • Ensimmäinen viesti
pullero
Milstä kuulostaa?

Juu-u pahalta!

Mutta jos tää on apu niin hinta ei tunnu missää..

40 kiloo ylipainoa,verenpainetta,vatsaongelmia,kolesterolia...

kaikki nää paranee herballa..niin ne lupaa

saas nähä!

Eipä hätiä
Niillä tuotteillahan on tyytyväisyystakuu, muistathan!? Siis, jos et ole tyytyväinen, saat kuukauden sisällä rahasi takaisin. Ole vaan yhteydessä myyjääsi, niin hän kertoo lisää. Ja muutenkin kannattaa kysellä neuvoja myyjältä, hän tietää niksit parhaaseen tulokseen.

Itse olen nimittäin "tuhlannut" paljon enemmän, mutta säästänyt VIELÄ enemmän, koska -25 kg läskiä lähti, eikä ole tullut takaisin! Enkä mässäile enää niinkuin joskus... se oli hirveetä!

Hei pullero!

Tsemppiä laihdutukseesi, toivottavasti onnistut.

Jos vaan sulla on vähänkään sisua ja noudatat myyjäsi ohjeita niin varmasti onnistut.
Mutta silloin pitää korvata aterioita soijaproteiini pirtelöillä, eikä syödä muiden ruokien lisäksi vielä pirtelöt. Silloin lihoo entisestään, kuten eräs ystäväni jolla ei ole sisukkuutta muuttaa ruokailutapojaan.
Me alettiin ystäväni kanssa yhtäaikaa kuurille, molemmilla 20kg ylipainoa.
Lopputulos oli että minä laihduin 3.5 kuukaudessa 18kg ja ystäväni lihoi 3kg :whistle:
Se raha mikä meni tuotteisiin säästyi ruokalaskussa, nimittäin en syönyt kun kerran päivässä tavallisen ruuan.
Olen todella onnellinen painonhallinnastani ja nivelvaivat on poissa samoin turvotukset ja ennenkaikkea mielialani on korkealla syksystä huolimatta.
Lähdemme etelään lomalle ensiviikolla ja on ihanaa pukea pitkästä aikaa bikinit päälle :D

taikku77
Heippa pullero!

Olen itse aloittanut herbalifen käytön kaksi viikkoa sitten ja tunnelmat oli samat kuin sulla et onkohan toi raha aivan liikaa noista tuotteista...
Kaksi viikkoa mennyt ja olo on kuin aivan eri ihmisellä. Virtaa riittää ja pirtelöt maistuu jo paljon paremmalta kuin aluksi. Ne vie nälän ihan tyystin ja välillä ei meinaa muistaa syödä edes niitä välipaloja. Edes mitään ylimääräisiä herkutteluja ei tee mieli syödä mikä on ollut minulla normaali tapa tähän asti. Tulee aina mieleen kun jotain herkkua tekisi mieli ostaa, et miksi hukata paljon rahaa laihduttamiseen jos samaan aikaan syö kaikkea ylimäärästä. Painoa on kyllä lähtenyt vasta kilo, mutta sentti sieltä toinen täältä on lupaava merkki mulle. Ei painosta viis, mutta kuhan ne ylimääräset löllykät lähtee kiinteytyy niin se on kiva juttu se!

Mulla ainakin herbalife jälleenmyyjä soittelee joka viikko ja kyselee kuinka on mennyt, se on ihan hyvä juttu, kun aina tulee jotain kysyttävää mieleen.

Tsemppiä kaikille herbalife laihduttajille. ;)

Yhteistyössä