Herbalife

Tää on puppua! Tuttavapariskunta mainostaa tätä. Sama tuote käy ylipainoiselle (jos hän haluaa laihduttaa) ja alipainoiselle (jos hän haluaa saada kiloja lisää). heh! Siis syö samaa tuotetta niin joko lihot tai laihdut.

Sotkeudumpa minäkin tähän keskusteluun.
Aikanaan Herbalit-jälleenmyyjä kauppasi tuotteita minulle ja miehellenikin.
Suurin pointsi oli se että ruokalasku putoaisi n.1400 mk, (markka-aikaan siis). Samalla painomme tietenkin putoaisi.
Emme kyllä tyhminä milään laskuopilla voineet ymmärtää tuota ruokalaskun pienenemistä...Kun kuitenkin olisi pitänyt ostaa ne kalliit hebat. Jäivät ostamatta.
Vanhempani saivat myyjät puhuttua ympäri,he ostivat herbaa.
Myyjän käskystä he alkoivat ostaa kaupasta hedelmiä,kasviksia.
Jättivät ruokavaliostaan pois puhtaasta metsästä pomitut hillat,mustikat,pulukat,viinmarjat. Itse pyydetty kala, liha...piti yrittää laittaa pannaan.
No ruokalasku kasvoi, paino ei ainakaan tippunut,ehkä vähän nousi.
Muutaman kuukauden jälkeen he onneksi huomasivat,että myyjän puheet heidän ihan väärästä ruokavaliosta oli puppua.Jos he eivät syöneet ja syö edelleen terveellisesti,niin ei ymmärrä.
Mutta on mielenkiintoista seurata keskustelua näistä laihdutusvalmisteista ja niiden toimivuudesta.
Oletteko huomanneet,että se mitä itse käyttää, on ehdottomasti se ainoa oikea juttu. Ainakin näin keskusteluissa.

Tyytyväinen
Melkomoista soopaa tuo edellinen kirjoitus.

Minulta Herbalife-jalleenmyyjä ei todellakaan kieltänyt "itse pyydettyä lihaa" tai "puhtaan metsän marjoja ja viinimarjoja" :LOL:

Suositukset sain ainoastaan:
- liikkumaan enemmän, mieluiten heti aamusta jolloin on energisimmillään
- syömään paljon kasviksia
- syömään kunnolla proteiinipitoisia ruoka-aineita (lihaa, kalaa, munaa, maitotuotteita)
- välttämään puhdasta sokeria ja valkoisia vehnäjauhoja
- käyttämään täysjyväpastaa ja -riisiä valkoisen sijaan
- juomaan paljon vettä

Jännä, miten joillakin tuntuu olevan oikein sydämen asia parjata kaupallisia tuoteita vastaan, usein ilman omakohtaista kokemusta.

Laskelma
Huvikseni laskin tässä Herbalife-ruokavalioni hinnan:
- aamupala: Herbalife-pirtelö, 3?
- lounas: työpaikkaruokalassa, 4,90?
- välipala: proteiinipatukka (+jälkiruualta säästetty omena) 1?
- päivällinen: Herbalife-pirtelö 3?
- iltapala: raejuusto ja mehukeitto, metsän marjoja 2?

Ennen kuuria elin perusruoalla, jolloin
- aamupala: kaurapuuro+mehukeitto tai leipää, maitolasi 1-2?
- lounas: työpaikkaruokalassa 4,90?
- välipala: suklaapatukka tai pulla, kahvi 0,50-1,50?
- päivällinen: kotiruokaa, leipää, maitoa 3-5?
- iltapala: leipää, jäätelöä, karkkia yms. 3-6?

Nykyään 13,90?
Ennen 12,40?-19,40?

Kallista? :LOL:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.01.2007 klo 19:40 vieras kirjoitti:
Joo ei se parempi elämä tule pirtelöistä ja tabuista :headwall: Ajatelkaa ihmiset omilla aivoillanne älkääkä maksako itseänne kipeiksi jostain "lääkäreiden suosittelemista" (??????) tuotteista \|O
Tiedän mitä puhun sillä olen entinen jälleenmyyjä..........Myyjät koulutetaan kuulkaas tosi hyvin aivopesemään ihmisiä :\|

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2007 klo 13:51 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.01.2007 klo 19:40 vieras kirjoitti:
Joo ei se parempi elämä tule pirtelöistä ja tabuista :headwall: Ajatelkaa ihmiset omilla aivoillanne älkääkä maksako itseänne kipeiksi jostain "lääkäreiden suosittelemista" (??????) tuotteista \|O
Tiedän mitä puhun sillä olen entinen jälleenmyyjä..........Myyjät koulutetaan kuulkaas tosi hyvin aivopesemään ihmisiä :\|
Tätä juuri tarkoitin!

Voi jeesus
Ei kai nyt ketään, joka ei OIKEASTI halua opetella uusia elämäntapoja, voi pitää laihana MILLÄÄN konstilla!

On väärin syyttää tuotetta, jos se on kuitenkin auttanut ihmisen pääsemään tavoitteeseensa. Tajuatteko? Minusta Herbalifella laihtuu mukavasti ja suht helpostikin, mutta en TODELLAKAAN kuvittele, että ilman omien elintapojen muutosta KUKAAN voisi pysyä laihana :D

Sama juttuhan on Painonvartijoiden kanssa: kun kuurin ja yhteispunnitukset lopettaa, saattaa jatkaa entistä elämäänsä. Ei kukaan loppuelämäänsä paikkarien pisteillä voi kituuttaa... tai ei sellaista voi vaatia...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2007 klo 14:59 Voi jeesus kirjoitti:
Ei kai nyt ketään, joka ei OIKEASTI halua opetella uusia elämäntapoja, voi pitää laihana MILLÄÄN konstilla!

On väärin syyttää tuotetta, jos se on kuitenkin auttanut ihmisen pääsemään tavoitteeseensa. Tajuatteko? Minusta Herbalifella laihtuu mukavasti ja suht helpostikin, mutta en TODELLAKAAN kuvittele, että ilman omien elintapojen muutosta KUKAAN voisi pysyä laihana :D

Sama juttuhan on Painonvartijoiden kanssa: kun kuurin ja yhteispunnitukset lopettaa, saattaa jatkaa entistä elämäänsä. Ei kukaan loppuelämäänsä paikkarien pisteillä voi kituuttaa... tai ei sellaista voi vaatia...
:wave: Hyvä puhe! Varsinkin tuo eka kappale. Siitä voi itse kukanenkin miettiä, että millä motivaatiolla on liikkeellä. Sillä, että laihdutan nyt nämä kilot pois hinnalla/tyylillä millä hyvänsä ja siitä se elämä urkeneepi ja voin syödä sen jälkeen ihan mitä vaan. Vai haluaako jotain pysyvämpää muutosta.

Yhteistyössä