HERBALIFE??

• Viestiketjun aloittaja MiaMaria
  • Ensimmäinen viesti
Heippa
Minä olen syönyt herbalifia syyskuusta lähtien ja kymmenen kiloa lähtenyt (mikä oli tavoitteenikin) Nyt olen pikkuhiljaa vähentämässä pirtelöitä, tosin kokonaan en aio lopettaa sillä niin monipuolista ravintoa yksikin pirtelö on. Olen korvannut lounaan ja iltapalan pirtelöllä. Lisäksi syön aamupalan ja lounaan normaalia kotiruokaa. Silloin tällöin (kerrankuussa) herkuttelen.
Tosi tyytyväinen olen ollut. En ole itse myyjä ja lähdin kokeiluun hyvin epävarmoin mielin. Onneksi lähdin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2005 klo 19:41 Shaina harmaana kirjoitti:
Mikä tää herbalife on?
Perussarja yhteensä 105,35 e / riittää kuukaudeksi, tasapainoinen ohjelma.

Proteiinijuoma :
soijaa, ravintokuituja,tärkeät antioksidantit, A-, C- ja E-vitamiinit sekä seleeni. Laktoositon ja gluteiiniton. Markkinoiden johtava painonhallintatuote. Neljää eri makua : vanilija, suklaa,, mansikka ja tropican. Vie näläntunteen ja samalla monipuoliset ravinteet hellivät kehoa.

Vitamiinit ja Mineraalit :
24 vitamiinia, hivenainetta, ravinnetta, antioksidantit, A-,C-ja E-vitamiinit sekä seleenin, luustolle kalsiumia, magnesiumia ja mangaania, tuhti annos B-vitamiineja: B1, B2, B6, niasiinia, pantoteenihappoa, B12 ja erittäin tärkeää foolihappoa, kasviravinteita : ruusunmarjaa, rakkolevää, vesikrassia ja persiljaa.

Kuidut ja yrtit :
kaurakuitua, piparminttua, persiljaa, papaijaa, appelssiininkukkaa, kiinanruusua, fenkolin siemeniä, eukalyptusta, siiderietikkaa ja kamomillankukkaa. Puhdistavat kehoa ja suolistoa, tehostavat ravinteiden imeytymistä.

Cell-U-Loss :
ravinteita, joita voi poistua nesteiden mukana, C-vitamiinia, rautaa ja kaliumia. Poistaa ylimääräistä nestettä kehosta ja silottaa ihoa.

Perussarja yhdistää Herbalifen filosofian kokonaisvaltaisesta hyvinvoinnista. Turvallista.

Yksi kunnon ateria, Kaksi pirtelöä ja Kolme kertaa puristeet päivässä. Helppoa !

Yhteistyössä