Heräsin aamulla ja tajusin kristallikirkkaana, että

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Valaistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Valaistunut

Vieras
mun kuus vuotta kestänyt sinkkukauteni taitaa olla loppusuorilla. Mä olen oikeassa, se mieskin on vähintään yhtä ihastunut kuin mä häneen. Tää on molemminpuolista, ihan oikeasti ja todella :) Ja ihana rauha laskeutui muhun, mulla on todella luottavainen olo, ei enää pelota, kaikki on täydellisesti :heart:

Tältäkö se sitten tuntuu, kun on kohdannut vihdoin Sen Oikean? Kaikki on vaan niin hyvin, ja sen vaan tietää että tässä käy hyvin, ei tartte hermoilla yhtään mistään. Ei edes siitä, milloin mies ottaa ratkaisevan askeleen (kun mä tiedän että niin tulee käymään)

=) Oonpas onnellinen, ihanaa :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja just:
ja pian olet palstalla itkemässä kun se petti sua työpaikallaan tai sammu kaveris päälle pannuhuoneseen.

Sori. Olen nykyään skeptinen rakkauden suhteen.

Arvaa miksi mulla on näin pitkä sinkkuilu takana? Just tuosta syystä. Kaikki imehet tuntuivat olevan samanlaisia sikoja, enkä tosiaankaan halunnut enää yhtäkään sellaista mun elämääni. Ajattelin että jollei kerta muunlaisia ole tarjolla, ollaan sitten yksin.

Mutta nytpä löytyi sitten sellainen harvinaisuus, joka on toisenlainen. :)
Kyllä mä koetin vältellä tätä tunnetta ja unohtaa koko homman, mutta minkäs teet kun mies ei antanut periksi vaan hurmasi minut ihan täydellisesti. Mä olen vaan vikissyt, mies on vienyt koko ajan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja:
:D

Nonni. Mitäs minä sanoin? :whistle: ;)

Ääh :D Se saattaa olla että mä eksyn tästä seesteisestä olotilastani vielä monen monta kertaa pois, mikäli yhtään tunnen itseeni ;) Yritän pitää kiinni tästä, mutta saapi nähdä miten käy :)

Alkuperäinen kirjoittaja just:
ja pian olet palstalla itkemässä kun se petti sua työpaikallaan tai sammu kaveris päälle pannuhuoneseen.

Sori. Olen nykyään skeptinen rakkauden suhteen.

On se jännä ku aina tarttee jonkun tulla vittuilemaan ku jollain muulla menee hyvin.

Yhteistyössä