Hepoatytöt joutuivat nyt liriin maskivalehtelusta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti



Eikö tossa nyt aika selvösti asia ilmaista?
Ei kielletä, kerrotaan mitä tiedetään maskien käytöstä.

edelleen, mitä hallitus valehteli/salasi?
Oman harkinnan varaan on täysin riittämätöntä. Olisi pitänyt antaa ECDC:n mukainen maskisuositus. Nyt ollaan sitten pulassa, kun ei haluta käyttää maskia. Hallituksen syytä.
 
Niin Antti Rinne sai kenkää saman hallituksen pääministerin tehtävästä Posti-kohun takia. Antti siis sanoi, ettei ollut tietoinen tulevista palkan alennuksista, vaikka oikeasti oli tietoinen. Tämä tulkittiin (ihan oikein) valehteluksi.

Nyt Sanna Marin tunnusti valehdelleensa koko kansalle ja asiasta, jolla on vaikutus heidän terveyteensä ja aiheuttaen mahdollisesti jopa kuolemantapauksia.

Silti jollain akrobatialla Sannan puheet eivät muka ole niin vakavia, vaikka nehän ovat paljon vakavampia kuin Rinteen palkkahölinät.

Vai onko nyt niin, että Antti onkin setämies. Setämiehet on lähtökohtaisesti pahoja ja ansaitsevat potkut milloin milläkin verukkeella. Mutta Sanna taas on upea nuori naikkonen, joka sentään poseeraa eroottisesti mainosmannekiinina ja muotilehdissäkin. Kyllä sellainen tyttö saa vähän höpöjä puhuakin ja se on ”vihan lietsontaa” jos tuollaisesta vaaditaan tilille.
 

80% pitäisi maskeja käyttää et niistä oikeasti olisi hyötyä.

joko sinä käytät?
Minä käytän. Ja tähän liittyen olen tehnyt mielenkiintoisen huomion parin viikon sisällä kaupoissa käydessäni, paikallisessa citymarketissa varmaan n.85% ellei useampikin asiakkaista käyttää maskia, se on lähes kaikilla. Paikallisessa "isossa" s-marketissa on näkynyt noin 60-70% asiakkailla maski.
Ja sitten paikallinen Lidl. Parina päivänä olin ainoa jolla oli maski, yhtenä päivänä kolmella minun lisäkseni näkyi maski. Kertoo aika hyvin asiakkaiden "laadusta".
Kaikki nämä kerrat ovat olleet melko ruuhkaisia jolloin maskin käyttö olisi enempi kuin aiheellinen.
 
Olisi pitänyt antaa suositus käyttää jotain mitä ei ole saatavilla?
Sinusta on oikein olla antamatta suositusta, koska maskeja ei ollut?
Jos käsidesiä ei ole tarjolla, onko oikein olla antamatta suositusta sen käytöstä ja kertoa käytön hyödyistä?

Ei tämä ole mielipidekysymys. Hallitus sössi taas kerran huolella.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es ja Palstapesu
vierailija
Sinusta on oikein olla antamatta suositusta, koska maskeja ei ollut?
Jos käsidesiä ei ole tarjolla, onko oikein olla antamatta suositusta sen käytöstä ja kertoa käytön hyödyistä?

Ei tämä ole mielipidekysymys. Hallitus sössi taas kerran huolella.
Siinä olisi monella jäänyt kauppareissu väliin kun ei sitä maskia ollut. Nyt suosituksen aikana tullaan melkein silmille jos ei ole maskia
 
vierailija
Kuule. Nämä asiat on listattu kymmenissä eri artikkeleissa. Mitä jos etsisit ja lukisit ihan itse.
Mut mä kysyn sulta. Kun sä vaan viittaat johonkin, etkä selitä sen tarkemmin.
Juuri eilen (? ) linkitin sulle Marinin sanomisista lehtijutun jossa ei mainittu asioita joita väität et on sanottu.
Myöskään siinä sun linkittämässä tutkimuksessa ei suoraan suositeltu maskien käyttöä kaikille, vaikka väitit niin.
Siksi haluaisin tietää mistä sä puhut.
 
Mut mä kysyn sulta. Kun sä vaan viittaat johonkin, etkä selitä sen tarkemmin.
Juuri eilen (? ) linkitin sulle Marinin sanomisista lehtijutun jossa ei mainittu asioita joita väität et on sanottu.
Myöskään siinä sun linkittämässä tutkimuksessa ei suoraan suositeltu maskien käyttöä kaikille, vaikka väitit niin.
Siksi haluaisin tietää mistä sä puhut.
Lue jotain muutakin kuin kaksplussaa.
 

Yhteistyössä