Henry Aflecht ryöpyttää sinisilmäisiä "ei julkkiksilla ole huumeongelmaa"-ihmisiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 931
19 190
113
Mä oon sitten viimeisen viikon sisään käyny _Ylilaudalla_. En jaksa muutoin sitä sekavaa palstaa lukea, en ees tajua miten ne ketjut menee, mutta hyviä salapoliiseja he ovat. Ja vaikka ne on monien mielestä täysiä urpoja, niin mä arvostan ylisläisiä semmosesta perinteisen mallin esilletuomisesta: siihen porukkaan ei kauniit somekuvat ja instajulkisuus tehoa, vaan vaativat poliitikoilta järkeä.

Elokuvaohjaaja Henry Aflecht on ollu Nelosella (Nelosen poppoo on yhteydessä Jauhojengiin), ja nähnyt kaikenlaista. Häneltä on tullut monia videoita - ei kerro nimiä, mutta sanoo videoissaan käytännössä, että tuo porukka menee huumeissa.

Yks videoista.
En fanita Henryä, ärsyttäväkin ukkeli, mutta joku uskaltaa ees puhua suorempaan.

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja m1es
Se mikä mua nykyisin ottaa aivoon aivan käsittämättömän paljon, on 30-v.punavihreät nyyhkynaiset.

Voiko naiivimpaa porukkaa olla?
Aflecht ryöpyttää juuri sellaista sinisilmäistä hommaa "jos se ei ole lehdissä, sitä ei ole tapahtunut."

Kuljetaan laput silmillä "no kun Sanna söi instakuvassa jäätelöä torilla pallomekossa, niin ei se voi pyöriä huumeissa ja järkätä seta-orgioita Kesärannassa, hyi Echo, olet koulukiusaaja-luonne!"

Mutta mä puhuisin joistakin _algoritmeista_. Tuntomerkeistä ja pienistä ennusmerkeistä.
Jos olet kaveri Almalle ja sen siskolle joka kehuu olevansa "your drug dealer", niin kirnupiimääkö ne Kesärannassa veti tänä kesänä?

Tietyt merkit kertovat tietynlaista. Siis eihän me tiedetä onko Annika Saarikko vaikka LSD-kauppias vapaa-aikana, mutta algoritmit sanoo että "ei todennäköisesti vielä, mutta eihän Annikasta tiedä mistä innostuu lähivuosina, jos feminismiä ja yleistä linjaa ihannoi."

Kiurun hääkuvan voisi käsittää keljuiluna Sannalle.

Vähän epätyypillinen hääkuva, harva kuvauttaa itseään jonkun talon edessä (yleensä on kuvia jostain seinän edestä otettuna),
mutta on Kesärannan näköinen juhlatalo taustalla - mutta heteropari normi hääkamppeissa...

Hieno ihminen tää Henry, pistää 1500 katsojan yleisössä jengin tekemään lastensuojeluilmoituksia eräästä henkilöstä jonka kanssa riitaa tiktok alustalla. Samassa alustassa kertoo kuinka rakentaa mahdottoman eli lohkoketjuun nettisivun tästä henkilöstö ja ylläri et sivusto tavallisessa verkossa ja poistui nopeasti. Hieno mies todentotta, nyt Henkan lampaat sijoittaa XRP ja ostelee ledgereitä itselleen ilman minkäänlaista tietoa kryptoissa ylipäätään.. PUMP & DUMP huijari vähintääkin varsinkin kun niin monesta asiasta valehtelee pitkin tiktok kia tämä herra, 👍

Kiurun hääkuvan voisi käsittää keljuiluna Sannalle.

Vähän epätyypillinen hääkuva, harva kuvauttaa itseään jonkun talon edessä (yleensä on kuvia jostain seinän edestä otettuna),
mutta on Kesärannan näköinen juhlatalo taustalla - mutta heteropari normi hääkamppeissa...
Eikös Sannallakin ollut kaunis hääkuva normi hääkamppeissa ja puolisokin on mies?

Ylilaudalla lisää tästä herrasta ja sen projekteista, Esim lastensuojeluilmoituksen tekemistä reilun 120k seuraajan voimin, XRP pump & dump kusetus, Ledgerin affimyyntiä ja kusettaminen et ois tehny häiriköstään sivuston WEB 3 puolelle mikä on kuitenkin tämän hetken teknologialla täysin mahdotonta. Mutta käykää lukee tää ketju yliksellä: https://ylilauta.org/satunnainen/131010896

Yhteistyössä