Mä oon sitten viimeisen viikon sisään käyny _Ylilaudalla_. En jaksa muutoin sitä sekavaa palstaa lukea, en ees tajua miten ne ketjut menee, mutta hyviä salapoliiseja he ovat. Ja vaikka ne on monien mielestä täysiä urpoja, niin mä arvostan ylisläisiä semmosesta perinteisen mallin esilletuomisesta: siihen porukkaan ei kauniit somekuvat ja instajulkisuus tehoa, vaan vaativat poliitikoilta järkeä.
Elokuvaohjaaja Henry Aflecht on ollu Nelosella (Nelosen poppoo on yhteydessä Jauhojengiin), ja nähnyt kaikenlaista. Häneltä on tullut monia videoita - ei kerro nimiä, mutta sanoo videoissaan käytännössä, että tuo porukka menee huumeissa.
Yks videoista.
En fanita Henryä, ärsyttäväkin ukkeli, mutta joku uskaltaa ees puhua suorempaan.
Elokuvaohjaaja Henry Aflecht on ollu Nelosella (Nelosen poppoo on yhteydessä Jauhojengiin), ja nähnyt kaikenlaista. Häneltä on tullut monia videoita - ei kerro nimiä, mutta sanoo videoissaan käytännössä, että tuo porukka menee huumeissa.
Yks videoista.
En fanita Henryä, ärsyttäväkin ukkeli, mutta joku uskaltaa ees puhua suorempaan.