Henkistä väkivaltaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Halikeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Halikeiju

Vieras
onko? jos puoliso (mies) mm. hermostuu/suuttuu miltei aina niin, että lähtee ulos/huutaa ettei hänen elämällään oo vissiin paskaakaan merkitystä/nakkelee tavaroita, kun vaimo haluaisi vain selvittää joitain parisuhde-asioita. ei anna yhtään läheisyyttä jos ei itse sitä kaipaa, mutta annapa olla jos on tosinpäin, niin silloin kyllä suuttuu. Ei lohduta naista surussa, vaan häipyy paikalta mesoamalla ettei ne asiat itkulla kummene. ei päästä vaimoaan käymään juuri missään yksin, ei edes sukulaisissaan. jos vaimo valittaa mitään heidän yhteisestä lemmikkieläimestä, niin mies sanoo että hävitetään se niin sillähän siitä valittamisesta pääsee.

nosta jo sitä kytkintä. Siinä vaiheessa, jos estetään toisen yhteydenpito omiin kavereihin/sukuun pitäisi oikeesti jo hälytyskellojen soida! Nimim useamman vuoden ajan narsistin toimia seurannut

Alkuperäinen kirjoittaja ON:
nosta jo sitä kytkintä. Siinä vaiheessa, jos estetään toisen yhteydenpito omiin kavereihin/sukuun pitäisi oikeesti jo hälytyskellojen soida! Nimim useamman vuoden ajan narsistin toimia seurannut

Onko narsisti juts sellainen et kyllä osaa puhua kauniisti tunteistaan ja niin pitää toisen vierellään vaik muuten asiat ois päin peetä? ja onko narsisti sellainen että muut kehuu sitä ja pitävät hirmu mukavana?

Lisäänpä vielä ettäkun tää vaimo kertoi omalle mutsilleen jotain tosta niin hän vain oli sanonu et "eihän se mies sentään lyö, vai lyökö"
No pitää varmaan siis jaksaa kun eihän se lyö...

http://fi.wikipedia.org/wiki/Narsistinen_persoonallisuus

Itse olen surustellut narsisti mihen kaa joka käytti minuun henkistäväkivaltaa. Kiusaa vieläkin vaikka olemme eronneet 11 vuotta sitten.

Yhteistyössä