S
Siipirikkko
Vieras
Olen yli 45 nainen, enempi pyöreänlainen. Olen naimisissa ollut jo yli 25 vuotta ja ollut yhtä nuoruuden poikkeusta lukuunottamatta uskollinen koko ajan. Pari vuotta sitten mies muutti eri makuuhuoneeseen nukkumaan ja yhteisiä hetkiä on perin harvoin. Olen silti suunnannut tarmoni työhön ja iltaisin haaveilen itseni uneen. Kävin viime kesänä kerran paikallisessa yksin siiderillä ja tutut miehet kävi kertomassa rakkauden tunnustuksiaan ja kiehnäämässä mukaansa - minulle alkoi tulla mieleen että mikä yhteishyvä minä muka olen. Viime viikonlopun juhlissa kolme miestä ehdotti petipuuhia kanssani, vaikka aviomieheni oli mukana. Mielestäni en anna aihetta moiseen pukeutumisella tai muullakaan käytöksellä, mutta miehet alkoholin vahvistamina muuttuvat melko estottomiksi ja pimeyden turvin kädet painuu paidan alle ja halaukset ovat pitkiä ja voimakkaita.
En haluaisi pettää - mutta jatkuva eroottinen lataus saa minutkin syttymään helposti ja sitten yritän tukahduttaa haluni ja himoni ja säästän ne haaveisiini ja kosteisiin uniini. Nyt minusta on alkanut tuntua että olen henkinen huora, katselen miehiä sillä silmällä ja riisun vaatteista mielessäni - onko patoutunut seksuaalisuus hyvästä - olenko henkinen huora? Vai onko muillakin sama homma?
En haluaisi pettää - mutta jatkuva eroottinen lataus saa minutkin syttymään helposti ja sitten yritän tukahduttaa haluni ja himoni ja säästän ne haaveisiini ja kosteisiin uniini. Nyt minusta on alkanut tuntua että olen henkinen huora, katselen miehiä sillä silmällä ja riisun vaatteista mielessäni - onko patoutunut seksuaalisuus hyvästä - olenko henkinen huora? Vai onko muillakin sama homma?