henk.koht.avustajan palkka(kaupunki maksajana)?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja savon mua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

savon mua

Vieras
oisko jollain tietoa mitä n.suurinpiirtein palkkaus olisi kun tosiaan kaupunki maksaa..?katselin netistä mutta haitari suuri jos jollain ois ihan henk.kohtaista tietoa...
 

Yhteistyössä