Hengitys haisee aina kauhealle 😭

  • Viestiketjun aloittaja vierailija321
  • Ensimmäinen viesti
vierailija321
Olen jo 40v nainen ja olen koko ikäni kärsinyt pahanhajuisesta hengityksestä. Proppuja on tullut nieluun aina, mutta nyt en ainakaan millään lastalla saa niitä pois. Ovat kai niin syvällä.

Kärsin verenvuototaipumuksesta, joten nielurisaleilkausta ei mieluusti varmasti tehdä. Hampaat on terveet ja suuhygienia muuten hyvä. Onko kellään tähän toimivaa vinkkiä?
 
vierailija
Kaksi asiaa tulee mieleen. Kärsitkö hajunenästä? Voi valua nieluun ja aiheuttaa pahahajuista hengitystä eli kokeile kosteuttavaa nenäsuihketta, jossa A-vitamiinia.
Toinen on refluksi eli vatsan sisällön takaisinvirtaus varsinkin yöaikaan. Sellainen lääke illalla ennen nukkumaanmenoa, joka muodostaa suojaavan kalvon, joka estää nesteen nousemisen. Apteekissa osaavat neuvoa.
 
vierailija321
Kaksi asiaa tulee mieleen. Kärsitkö hajunenästä? Voi valua nieluun ja aiheuttaa pahahajuista hengitystä eli kokeile kosteuttavaa nenäsuihketta, jossa A-vitamiinia.
Toinen on refluksi eli vatsan sisällön takaisinvirtaus varsinkin yöaikaan. Sellainen lääke illalla ennen nukkumaanmenoa, joka muodostaa suojaavan kalvon, joka estää nesteen nousemisen. Apteekissa osaavat neuvoa.
En ole kuullutkaan hajunenästä. Täytyy kokeilla tuota kosteuttavaa nenäsuihketta. Närästystä ei ainakaan siinä mielessä ole että tuntisin polttelua tai ruuan nousemista ylös. En tiedä onko niitä proppuja sitten nielussa niin kauheasti että ne haisevat. En vaan saa niitä itse enää poiskaan. :(
 
vierailija
En ole kuullutkaan haj...ä. Täytyy kokeilla tuota kosteuttavaa nenäsuihketta. Närästystä ei ainakaan siinä mielessä ole että tuntisin polttelua tai ruuan nousemista ylös. En tiedä onko niitä proppuja sitten nielussa niin kauheasti että ne haisevat. En vaan saa niitä itse enää poiskaan. :(
Höpö höpö noille mut syöt liian rasvatonta ruokaa. Sun täytyy kurlata kurkkua vaikka auringonkukkaöljyllä. Kyllä lähtee😂
 

Yhteistyössä